Op zondag zijn
@Marc 827 3500 , de Fryske boy, mijn vader en ik naar Klazinaveen geweest, voor Oldtimerdag. De old en youngtimer vrienden organiseren 2 keer per jaar een meeting, 1 in het dorp, in het najaar, en in het voorjaar.
Het weer zou zo-zo worden, maar we besloten toch te gaan. Meetingpunt was bij Marc, en na een kopje gingen we en route.
De snelste auto mocht voorop!
Het is niet een hele grote meeting, maar wel leuk. Er was wel wat verloop, maar eerlijk is eerlijk waren best veel toffe auto's. En dan van het kaliber, "oh die had ik niet verwacht." Het weer was ook prachtig, dus alle ingredienten voor een geslaagde dag.
En daar stonden we mooi!
Helaas kreeg ik een bericht dat een bekende van me was overleden, dus dat was een flinke domper. Degene die overleden was, was altijd vol levensvreugde en positief, en stuurde me altijd berichten als ik weer op FB over oude auto's iets deelde. Altijd privé "Ik reed weliswaar vroeger een oude eend, maar ik blijf een vrouw dus ik kan alleen maar zeggen die rode is leuk." Mede daarom bleef ik wel, en probeerde het beste het er maar van te maken, maar ja dat lukt altijd maar matig.
Vandaag was de crematie, dat is altijd een ding vind ik, maar mede door de woorden van haar man en zoon wil het graag benoemen, want ik vond het mooie woorden:
"Bea genoot altijd van je foto's en berichten, echt altijd zei ze "Peter en zijn vader zijn ook weer op pad. Of met de jongens. Och kijk, die hadden wij ook, of een familielid of wat dan ook."
Ik ben dan ook blij dat Klazienaveen misschien 1 van de laatste berichten was die ze gezien heeft, het is fijn om te weten dat ik iemand daar een zetje blijer mee heb kunnen maken. Zelfs op momenten dat alles niet meer draagbaar was. En dat maakt het heel mooi vind ik, en daarom wil ik het graag benoemen.
En dan nu wat foto's niet alleen voor jullie, forumvrienden, maar ook voor Bea.
Origineel Nederlandse Clubman, een oerMini is natuurlijk altijd mooier, maar tof is ie wel vind ik!
Dikke Scorpio!
Late FIAT 127, made in Brasil!
Oude Mini-Jumbo, kan me niet heugen wanneer ik er eentje zag!
Renault 11 Turbo, oud en nieuw!
Prachtig mooie Lada 2103
Nissan Prairie!!

Oude trekkers!
Leuke Trabbi!
Geweldig mooie, maagdelijke Skoda, wat een mooie. Zonder FSO zou ik hier heel erg hebberig van worden.
Mooie Ascona, een Zweedse Specs versie, dus met koplampwissers!
Het lijkt wel een Rolls, deze Alvis!
Leuke Renault Bestelwagens.
Blijkbaar is dit een of andere bijzondere brede Porsche 911
Sorry als ik wat "too much info deel" Omdat het topic voor mij ook een soort dagboekje is met alle autoverhalen, wilde ik het heel graag benoemen.