camperfan
Kilometervreter
Deze nieuwe Skoda laat zien hoe ver het merk is opgeschoven
Zeven zitplaatsen, enorm veel ruimte en meer dan 640 kilometer bereik. Dit wordt Skoda's nieuwe vlaggenschip
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ik dacht dat ze dit model zo al speciaal voor jou gemaakt hadden!Nu nog als Laurent&Klement 6-zitter en hij komt op het lijstje….![]()
Ik kom op 68K, want geen 3e zitrij nodigDie prijsstelling valt me nog wel wat tegen.
Een full-options Superb of Kodiaq komt rond de 60K uit.
Hier ben je dik 70K kwijt.
Da’s best veel voor een Skoda.
Je hebt nog iets te veel pakketten nodig om er wat leuks van te maken.
volkswagen verkocht de meeste autos in europa in 2025.ook beduidend meer dan skoda.Ja en daardoor concurreert het met Volkswagen. Ik denk dat als Skoda zich wat meer budget zou positioneren, dat VW en Skoda tesamen meer zouden verkopen.
Klopt maar de winstmarge is hoger bij Skoda.volkswagen verkocht de meeste autos in europa in 2025.ook beduidend meer dan skoda.
singelkappers.nl
Goed zo.1. Productiekost in Tsjechië is lager dan in Duitsland (lagere lonen en goedkopere energie).
2. Skoda kan techniek van VW gebruiken.
3. Focus op rendabele segmenten en hogere prijzen (bijna VW niveau)
![]()
The majority of car makers would love Skoda’s profit margins | Autocar
Skoda’s margins are almost double those of its sibling, Volkswagen, so what’s the key to its success?www.autocar.co.uk
![]()
Škoda verdient bijna evenveel als Volkswagen. Hoe de Tsjechen een winstmachine hebben gebouwd – Singel Kappers
De Tsjechische automaker heeft zichzelf in enkele jaren tijd omgevormd van een middelmatige speler tot een van de financiële pijlers van de Europesesingelkappers.nl
Veel te duur voor een Skoda. Waar is het budgetmerk gebleven?
Waarom geen enyaq voor minder geld, of voor hetzelfde geld met meer spulletjes erop? Ook wel groot genoeg, toch?Ik twijfel tussen de Peaq en de ID.7 Tourer. Beide zitten rondom de €55.000 cataloguswaarde. ID.7 heb je iets meer opties, maar de Skoda weer een stuk grotere auto en dat is met 2 kinderen toch wel lekker.
Jawel, maar vind het interieur wel minder en verouderd tov de Peaq en de ID.7.Waarom geen enyaq voor minder geld, of voor hetzelfde geld met meer spulletjes erop? Ook wel groot genoeg, toch?
Dus een auto is een modeproduct voor jou? Wat voor essentiële dingen heeft een nieuwe auto nu echt t.o.v. een ontwerp van 5...8 jaar geleden? Hoogstens een andere patroontje in de bekleding.Jawel, maar vind het interieur wel minder en verouderd tov de Peaq en de ID.7.
Dat is Skoda al 15 jaar niet meer (of misschien nog wel langer). Als autotijdschriftlezer had je dat toch kunnen weten.Veel te duur voor een Skoda. Waar is het budgetmerk gebleven?