10 mei 2025, EMWalhalla, Raamsdonksveer, Nederland

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Een goedbedoeld concept dat hoogst ongelukkig uitpakte, een exoot die zich nooit in Europa mocht bewijzen, een marketingflop, een excentriekeling van een schuurtjesfabrikant die überhaupt geen banksaldo had om zijn vrucht te promoten of juist een massaproduct dat vroeger hele gezinnen behaagde, maar nu als duf wordt beschouwd. EMWalhalla geeft een podium aan al die vergeten en verguisde auto’s. Eindelijk mogen de muurbloempjes van de openbare weg complimenten in ontvangst nemen, terwijl ze zich eigenlijk al in hun lot hadden geschikt. Daar bouwen de organisatoren wat leuke activiteiten omheen, zoals de dynamische show ‘Flop Gear’, het proefritcentrum ‘Stuurlui aan wal’ en de thema-expositie ‘100 jaar Louwman & Parqui’.
O ja, niet te vergeten: je mag op onze kosten de grandioze museumcollectie van Louwman’s Toyota World bewonderen.

Openingstijden: 10.00-15.00 uur

Entree: gratis, wel mogelijkheid voor vrijwillige gift
Website: https://www.elkmerkwaardig.nl/emwalhalla/

Laatst bewerkt:
Vorig jaar was de feedback hier op het forum dat mensen elkaar wel wat waren misgelopen. Hoe zou je het vinden als we als AutoWeek community een herkenbare plek maken (ook voor leden en hun 'ondergewaardeerde' auto's)? En zou je dan daarbij aan willen sluiten (en met welke auto)?

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust hier !
Ik ben (bijna) dagelijks wel even op het forum te vinden

Groeten,

Guus Leferink
Bestuurslid en evenementencoördinator, ElkMerkWaardig

Ik zie voor aankomende zaterdag een fraai zonnetje bij de weersvoorspelling staan. Dat zit dus wel goed. De redactie is in redelijk groten getale aanwezig. Meer mensen die plannen hebben of het al zeker weten? Van @Guus Leferink weet ik het met grote waarschijnlijkheid wel...

Wij zijn ook van plan om te komen, na 2x met de Rover en dat ik op de clubstand van AMRWR heb gestaan, kom ik deze keer met de FSO. :D

Ik zie voor aankomende zaterdag een fraai zonnetje bij de weersvoorspelling staan. Dat zit dus wel goed. De redactie is in redelijk groten getale aanwezig. Meer mensen die plannen hebben of het al zeker weten? Van @Guus Leferink weet ik het met grote waarschijnlijkheid wel...

Zeker !!
Als je het terrein opkomt ben ik de eerste die je tegenkomt :cool::geek:.
Ik ben samen met een ander lid van het eerste uur verantwoordelijk voor de ballotage. Wij maken de selectie tussen Walhallaterrein of bezoekersparkeerplaats.
Steekpenningen en omkoping worden gewaardeerd, maar niet geaccepteerd ;)

Tot zaterdag allemaal !!

Ik vond het weer geslaagd. Enorm druk, een mooie diversiteit aan auto's en vlekkeloos georganiseerd. Dank aan de organisatie!

Terug
Bovenaan