Roadracer

Administrator

Forumleiding
Het Historisch Festival in Vreeland kent heel veel oldtimers, oude ambachten, de onderdelenmarkt, demonstraties en nog veel meer! Het evenement is inmiddels uitgegroeid tot een evenement met een oppervlakte van 5 ha. en meer dan 1000 historische voertuigen waaronder bromfietsen, stoommachines, motorfietsen, tractoren en appendages, (vracht)auto‘s, legervoertuigen, stationaire motoren enz.

Je kunt je als deelnemer aanmelden tot en met 13 augustus, maar op 1 juni sluit de mogelijkheid om in het programmaboekje te komen.

Openingstijden: zaterdag 15 augustus 09.00 - 18.00 uur (festivalterrein); 20.00 - 01.00 uur (feesttent); zondag 16 augustus 10.00 - 17.00 uur
Website

Uiteraard ga ik daar ook heen. Zeg al een aantal jaar dat ik m’n Kever ook op het veld zet maar dat is er nog nooit van gekomen. Misschien toch maar eens doen dit jaar!
Vooral als je houdt van oude tractoren en landbouwmachines is dit echt een evenement voor je.

Dan ben ik net terug van vakantie, dus dat is het overwegen waard. En anders gewoon een kort bezoekje met mijn dochter om de auto's te bekijken.

Terug
Bovenaan