17 mei 2026: 50 jaar Rover SD1 meeting, Druten

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Van 10:00 - 16:00 uur verwacht Métropole museum zoveel mogelijk SD1's te verwelkomen. Mooie gelegenheid om ook ook eens het prachtige museum te komen bekijken. Op deze dag natuurlijk unieke fotomomenten.

Aanmelden voor de SD1 eigenaren die er met hun SD1 bij willen zijn kan e-mail naar 50jaarsd1@gmail.com met de volgende gegevens:
  • naam
  • aantal personen
  • telefoonnummer
  • kenteken voertuig

Is dit event ook publiek toegankelijk? Ik heb geen SD1 maar het is een model waar ik een enorm zwak voor heb.

Is dit event ook publiek toegankelijk? Ik heb geen SD1 maar het is een model waar ik een enorm zwak voor heb.
Volgens mij kom je dan gewoon als bezoeker op 17 mei naar het museum. Ze doen hier vooral een oproep om in contact te komen met SD1-eigenaren (wellicht om te peilen of dat er veel/genoeg zijn) als ik het zo lees.

Ik had Marc al geattendeerd, maar zijn sd1 moet daar wel staan he? Ik ben benieuwd of er dan binnen ook (extra) Rovers zullen staan, in december telde ik er 1.

Mijn vader is lid van het ROCH, de Roverclub, ik zal eens vragen voor nieuws, dan weet ik jou te vinden ;)

Terug
Bovenaan