18 t/m 21 april 2025, Nationale Autobeurs | Auto Classiqa, Utrecht, Nederland

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Dit event brengt tijdloze klassiekers, iconische sportwagens en de nieuwste modellen samen op de beursvloer, en zijn deze ook rijdend te zien op de Car Catwalk. Daarnaast zijn er spectaculaire demonstraties en live-entertainment die je absoluut niet wilt missen!

Heden, Verleden & Toekomst
Een belangrijk onderdeel is AutoClassiqa, dé Klassieke Autobeurs van Nederland. Daarnaast zijn er themapleinen, zoals een Lamborghini-expositie, moviecars, historische autosport en een uitgebreide e-sports-zone. Special guests, waaronder bekende en opkomende influencers, maken hun opwachting. De beurs biedt bovendien een blik op de toekomst van mobiliteit.

Openingstijden:
  • Zaterdag 19 April: 10:00 t/m 17:00
  • Zondag 20 April: 10:00 t/m 17:00
  • Maandag 21 April: 10:00 t/m 17:00
Tickets: €20,00 (online voorverkoop), €30,00 (regulier en aan de deur); kinderen €5 (online voorverkoop), €10 (aan de deur)
Website: https://www.denationaleautobeurs.nl/

Ik ben wel benieuwd en ga een kijkje nemen.
Helaas zijn er al veel klassiekerbeurzen gesneuveld de laatste jaren, dus ik geef het graag een kans.

Ik heb een select aantal kaarten beschikbaar voor Forummers die naar Auto Classiqa in Utrecht willen en kunnen gaan. Wil je er kans op maken? Laat dan in dit topic weten wat je graag gaat bekijken (of meer algemeen waarom je graag naar het evenement gaat) - doe dat uiterlijk maandag 14 april zodat ik dinsdag de gelukkige of gelukkigen kan verblijden met een bericht.

Zeker interesse! Een lokaal evenement, dat is sinds het verdwijnen van de Vehikel niet meer gebeurd. Ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan opzetten, de intro spreekt zeker aan.

Het was de eerste editie van de beurs. Ik ging er op Tweede Paasdag heen en was verrast door de diversiteit en ergens wel de eenvound van het evenement. Er zijn foto's in het grote evenementen en musea topic, ik plaats er hier ook een aantal.

Wiesmann coupé
7cJKQ0c.jpeg

mCfMccX.jpeg

Opvallende Manta met een modernere kleur groen dan origineel!
mixmwG4.jpeg

Een heel rijtje Fiat's 500
gf6ByCl.jpeg

xwVLIu2.jpeg

Met recht een kofferbak:

mbRAIJc.jpeg

09tPwP4.jpeg

AAu4JI6.jpeg

De Catwalk had een gevarieerde presentatie, waaronder deze Koenigsegg met diamantstof lak en bladgoud afwerking.
JZ3czjI.jpeg

Ptws0vs.jpeg

93e3uXN.jpeg

4fvr14p.jpeg

8hwRAyF.jpeg

wydKoYt.jpeg

Een fraai overzicht van de grote verscheidenheid aan Lamborghini voertuigen moet ik bijna zeggen

60BDGKD.jpeg

Verschillende auto's die een rol speelden in films:
1ddewal.jpeg

slBmZLc.jpeg

GIJnC3Y.jpeg

Er was ook een hoek met campers te zien, vooral Volkswagens

rdHGFmE.jpeg

Bijzondere lak op deze Golf, de foto laat het nog bescheiden overkomen

oDZ1Gtq.jpeg

Renault 5 Alpine Turbo

5o0coAw.jpeg

svqpTzl.jpeg

Leuk die VW camper stond vandeweek bij ons in de straat. Echt heel mooi. Met een trotse eigenaar. Stond naast de TR6 dus genoeg gespreksstof.
Het was de eerste editie van de beurs. Ik ging er op Tweede Paasdag heen en was verrast door de diversiteit en ergens wel de eenvound van het evenement. Er zijn foto's in het grote evenementen en musea topic, ik plaats er hier ook een aantal.

Wiesmann coupé
7cJKQ0c.jpeg

mCfMccX.jpeg

Opvallende Manta met een modernere kleur groen dan origineel!
mixmwG4.jpeg

Een heel rijtje Fiat's 500
gf6ByCl.jpeg

xwVLIu2.jpeg

Met recht een kofferbak:

mbRAIJc.jpeg

09tPwP4.jpeg

AAu4JI6.jpeg

De Catwalk had een gevarieerde presentatie, waaronder deze Koenigsegg met diamantstof lak en bladgoud afwerking.
JZ3czjI.jpeg

Ptws0vs.jpeg

93e3uXN.jpeg

4fvr14p.jpeg

8hwRAyF.jpeg

wydKoYt.jpeg

Een fraai overzicht van de grote verscheidenheid aan Lamborghini voertuigen moet ik bijna zeggen

60BDGKD.jpeg

Verschillende auto's die een rol speelden in films:
1ddewal.jpeg

slBmZLc.jpeg

GIJnC3Y.jpeg

Er was ook een hoek met campers te zien, vooral Volkswagens

rdHGFmE.jpeg

Bijzondere lak op deze Golf, de foto laat het nog bescheiden overkomen

oDZ1Gtq.jpeg

Renault 5 Alpine Turbo

5o0coAw.jpeg

svqpTzl.jpeg

Ah, je hebt hier de foto's geplaatst, die had ik gemist. Ik ging er vanuit dat ze hier zouden worden geplaatst en dat dit enkel een verzamelplek is met de belangrijkste informatie van de evenementen en beurzen.

Mooie foto's, deels weer een andere selectie dan ik heb geplaatst, leuk! Die R5 Turbo had ik graag in originele staat gezien, geldt trouwens voor meer youngtimers.

Hier kun je alle kanten op, hoeft niet per se alleen maar aankondiging te zijn. Maar ik heb volgens mij nog meer leuke foto's die ik bij het musea & evenemententopic kan zetten. Genoeg te zien...

Terug
Bovenaan