3 - 4 mei 2025, Citro-Classica, Enschede

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Voor de Citroën-liefhebber (van groot tot klein): lente in een Franse sfeer, gratis activiteiten voor de kinderen. Op veler verzoek zijn vanaf onze vierde editie in 2025 alle Franse merken welkom.

Je treft onder meer een onderdelenmarkt, autoverkoop, brocante, straattheater, eten en drinken, jeugdcircus, schminken voor kinderen, muziek en camping.

Openingstijden:
  • Zaterdag van 10:00 uur tot 24:00 uur, stands sluiten tussen 17:00 uur en 19:00 uur, hierna voor iedereen toegankelijk een super feestavond (met eten & live muziek).
  • Zondag van 10:00 uur tot 17:00 uur.

Website: citro-classica.nl

Leuk! dicht bij mij. als het weer een beetje mee zit misschien wel leuk om even een rondje te lopen (y) met de 2 zoons. Moet ze toch een beetje autocultuur bij brengen

Zie nu ook de 18 euro, dat is inderdaad wel serieus geld om even een rondje te lopen. Begrijp dat het geld moet kosten, maar dit is wel fors.

En vergeet het parkeerticket niet. Het wordt elk jaar wat duurder omdat de organisatie het lastig rond krijgt, maar daardoor wordt het publiek ook meer afgeschrikt. Ík vraag me af of de prijselasticiteit op deze tickets niet lager is dan -1...

Maar goed. 'Mijn club' staat er en ik kom er doorlopend bekenden tegen waardoor ik altijd tijd tekort kom, dus ik ga wel het hele weekend. Dit keer voor het eerst ook kamperen denk ik, ondanks dat het voor mij relatief in de buurt is.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan