Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een leuke occasion, echter twijfel ik heel erg over veel punten: merk, model, vermogen enc...
Ik ben opzoek naar een relatief jonge occasion met max 60.000 km gelopen zodat ik een lange tijd ermee vooruit kan zonder al te hoge onderhoudskosten.
zelf vind ik een hatchback het mooiste(sportief uiterlijk), echter twijfel ik heel erg over het formaat omdat wij over een aantal maanden een hond krijgen en deze regelmatig in de auto mee gaat.
Mijn budget is 10.000-13.000 euro en ik rij ongeveer 15.000km per jaar.
na eigen onderzoek kwam ik op een aantal opties die mij aanspreken echter is dit heel breed, graag jullie advies.
hatchbacks:
- Ford Focus trendline, ( vind de nieuwe modellen sinds medio 2018 veel mooier echter is dit boven budget... zal dit over anderhalf jaar anders zijn?)
- hyundai i30
- seat Leon
stations:
- peugot 308 SW
- Ford Focus wagon
- seat leon ST
- opel astra sport
zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten qua motorinhoud / vermogen.
ik vind het wel belangrijk dat de auto fijn rijd en moet wel wat pit hebben.
als er nog vragen zijn hoor ik hat graag,
alvast bedankt voor het advies !
Bram
Ik ben op zoek naar een leuke occasion, echter twijfel ik heel erg over veel punten: merk, model, vermogen enc...
Ik ben opzoek naar een relatief jonge occasion met max 60.000 km gelopen zodat ik een lange tijd ermee vooruit kan zonder al te hoge onderhoudskosten.
zelf vind ik een hatchback het mooiste(sportief uiterlijk), echter twijfel ik heel erg over het formaat omdat wij over een aantal maanden een hond krijgen en deze regelmatig in de auto mee gaat.
Mijn budget is 10.000-13.000 euro en ik rij ongeveer 15.000km per jaar.
na eigen onderzoek kwam ik op een aantal opties die mij aanspreken echter is dit heel breed, graag jullie advies.
hatchbacks:
- Ford Focus trendline, ( vind de nieuwe modellen sinds medio 2018 veel mooier echter is dit boven budget... zal dit over anderhalf jaar anders zijn?)
- hyundai i30
- seat Leon
stations:
- peugot 308 SW
- Ford Focus wagon
- seat leon ST
- opel astra sport
zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten qua motorinhoud / vermogen.
ik vind het wel belangrijk dat de auto fijn rijd en moet wel wat pit hebben.
als er nog vragen zijn hoor ik hat graag,
alvast bedankt voor het advies !
Bram