Kornel 9782293
Net ingestapt
Opeens deed de achterruitverwarming van mijn BMW F31 uit 2013 het niet meer (geen lampjes of foutmeldingen), mijn BMW mannetje heeft al wat uurtjes gestopt in fout codes uitlezen en doormeten van de elektronica, niets gevonden. Op een gegeven moment tijdens de operatie werd de ruit toch weer warm, alles terug gebouwd, en toen deed ie het toch niet meer. Zijn inschatting is dat het raam vervangen moet worden (geen lekkere elektrische aansluiting), maar hij kan geen garantie geven dat het dan werkt en heeft dat ook nog nooit gedaan want dit heeft hij niet eerder gezien en hij doet BMW al wat jaren. Klinkt dit voor iemand bekend of een tip? Was eigenlijk niet van plan nog veel geld in mijn auto te stoppen maar in de volgende winter zonder achterruitverwarming is ook geen optie.
Meest recente foutcodes mogelijk gerelateerd:
B7F85B (draadbreuk FM1) - ik weet dat de antenne verwerkt is in de achterruit, dus zou goed gerelateerd kunnen zijn (radio doet het prima)
8048C1 (relais achterruit onderbroken of kortsluiting naar plus) - dit is hem, maar hij kon dus niets vinden tot aan het raam zelf
801206 (aanjagereindtrap afwijkende spanning) - zie niet meteen een link, maar is de meest recente foutmelding
Meest recente foutcodes mogelijk gerelateerd:
B7F85B (draadbreuk FM1) - ik weet dat de antenne verwerkt is in de achterruit, dus zou goed gerelateerd kunnen zijn (radio doet het prima)
8048C1 (relais achterruit onderbroken of kortsluiting naar plus) - dit is hem, maar hij kon dus niets vinden tot aan het raam zelf
801206 (aanjagereindtrap afwijkende spanning) - zie niet meteen een link, maar is de meest recente foutmelding