Embiya 1961370
Net ingestapt
Ik heb laatst een nieuwe carplay systeem besteld via Carplaywereld (link hieronder)
en ik heb die in een pakket gehaald samen met een achteruitrij camera. Het hele systeem werkt harstikke goed en ben er erg blij mee, maar ik krijg de camera helaas niet aan de praat. is er iemand die hier misschien een beetje verstand van heeft en mij desnoods zou kunnen helpen?
Volkswagen Caddy | Autoradio | 2003 t/m 2018 | Android 14 | Apple CarPlay & Android Auto
Geschikt voor Volkswagen, Skoda & Seat | 7" Android 14.0 Autoradio | Apple CarPlay & Android Auto | 2GB RAM & 32GB opslag | Draadloze verbinding | HD Touchscreen | FM, AM, DAB+ Radio | Bluetooth handsfree bellen Upgrade je rijervaring met deze veelzijdige 7-inch Android 14.0 autoradio, ontworpen...
www.carplaywereld.nl
en ik heb die in een pakket gehaald samen met een achteruitrij camera. Het hele systeem werkt harstikke goed en ben er erg blij mee, maar ik krijg de camera helaas niet aan de praat. is er iemand die hier misschien een beetje verstand van heeft en mij desnoods zou kunnen helpen?