ab 4438906
Wegverkenner
Ik neem aan dat je de E300e inmiddels hebt ontvangen? Hoe bevalt ie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De 3 en C zijn inderdaad geen ruimtewonders. Alleen als jullie in het gezin allemaal klein zijn (zeg max. 1,80m) zijn het opties. Ze zijn van binnen niet heel veel groter dan de categorie er onder (1-serie, A-klasse, A3).Ik heb vandaag in de 330e gereden, vond het zeker fijn rijden, goede wegligging en ook wel fijn om weer eens een benzinemotor te horen.
Merk wel dat de auto soms een lichte ‘twijfel’ heeft bij accelereren. Dat zal vast te maken hebben met schakelen tussen electro en benzine oid. Het is even wennen na volledig elektrische acceleratie gewend te zijn.
Wat mij tegenviel was de ruimte binnen, zowel voorin als de achterbank vind ik erg krap. De kofferbak had ik al klein ingeschat ivm de accu dus dat kwam verder niet als een verassing. Ik denk echter dat de 3 serie echt te klein is voor mijn wensen.
Ik heb nog even in de 5 serie touring gezeten (niet gereden helaas). Wel wat ruimer maar vind het dak nog steeds erg laag qua hoofdruimte zowel voor als achter.
Misschien is de x3 iets om naar te kijken?
Ik vrees dat de c klasse dezelfde ervaring zal zijn qua ruimte als de bmw 3, maar daar kom ik komende week achter.
Mooi te lezen dat je een auto hebt gevonden en hij ziet er inderdaad mooi uit! En blij dat de eerste indruk ook goed is. Veel plezier en veilige kilometers ermee. Als je jouw ervaringen wilt blijven delen, maak dan gerust een topic aan bij het onderdeel 'Mijn Auto' op dit forum, ik ben benieuwd!Ha! Ja, dat klopt! Bevalt erg goed, heb mij steeds voorgenomen om even de tijd te nemen en goede foto's te maken en daarna hier op het forum een kleine review te doen. Maar door drukte van nieuwe baan en thuis verbouwing nog niet aan toegekomen.
Rijdt erg goed, zweeft lekker over de weg. Elektrische range is net genoeg om op mijn werk te komen, gelukkig kan ik hier ook laden tegen redelijk tarief (€0,40). Meer impressies volgen snel!
![]()