Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar vind ik je review?Ik heb een uitgebreide review geschreven op deze site over mijn ervaringen met mijn CX-3.
Driedeurs is mooi/cool, maar opgelet, mogelijk lastiger om te verkopen @vrijgezellenauto. Aan een gezin met jongere kinderen raak je die al niet kwijt.
Dat ben ik met je eens. Een kilometerstand moet wel beetje in verhouding staan met leeftijd.36000 km in 8 jaar is ook niet echt bevordelijk voor een auto
De Ceed die TS zelf al had gevonden was op zich al bij al zo gek nog niet
Dit ziet er ook goed uit op zich. Deze kilometerstand vind ik ook veel logischer bij een auto van 8,5 jaar oud.
Super zeg! Alleen ben ik zelf altijd een beetje huiverig voor import. Op de automatische piloot scroll ik meestal verder. De prijzen zijn prima, er kan waarschijnlijk nog wel iets van af.Dit ziet er ook goed uit op zich. Deze kilometerstand vind ik ook veel logischer bij een auto van 8,5 jaar oud.
Auto heeft eerst een jaar in de verhuur gezeten, maar daarna 7,5 jaar 1 particuliere eigenaar (https://finnik.nl/kenteken/jr927n#historie). Dat lijkt me verder op zich geen reden tot zorgen. Een uitdraai van het NAP rapport zou je kunnen helpen om te zien hoe de kilometers er per jaar bij zijn gekomen. En ik zou de onderhoudsgeschiedenis zelf willen inzien. Zijn de beurtjes op tijd uitgevoerd.
Zat zelf ook nog even mee te kijken. Je hebt ook in het rood nog een paar opties als 5-deurs:
![]()
Kia Cee'd 1.0 T-GDi GT-Line stuurverwarming 5 deurs 2015 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2015, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Roodwww.autowereld.nl
![]()
Kia Cee'd 1.0 T-GDi GT-Line Clima|Cruise|NAVI|Cam|GoedOH 2015 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
12-2015, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Roodwww.autowereld.nl
Allebei wel import en weer een jaartje ouder (2015), maar al een tijdje in NL en bij beiden staan er foto's tussen van een (afgestempeld) onderhoudsboekje. Zien er zo op de foto verder ook netjes uit.
Zwart is wel veel neutraler. Met een rode val je wel echt op.
Hoi, inmiddels mijn bericht wat aangevuld met wat extra research. De zwarte die jezelf had gevonden, zou ik van deze 3 kiezen, mocht ik uit deze 3 moeten kiezen. Lees ook aanvullingen in mijn bericht.Super zeg! Alleen ben ik zelf altijd een beetje huiverig voor import. Op de automatische piloot scroll ik meestal verder. De prijzen zijn prima, er kan waarschijnlijk nog wel iets van af.
Thanks, Rudyke! Zwart lijkt mij ook de beste keuze. Ik heb een bod gedaan op een andere Mazda:Hoi, inmiddels mijn bericht wat aangevuld met wat extra research. De zwarte die jezelf had gevonden, zou ik van deze 3 kiezen, mocht ik uit deze 3 moeten kiezen. Lees ook aanvullingen in mijn bericht.
Ja en nee Frits. Staat of valt met het gebruik (korte ritjes?) en het onderhoud.36000 km in 8 jaar is ook niet echt bevordelijk voor een auto
CarPlay wel handig, welke van de autos heeft dit?@TS: check op CarPlay / A Auto mits je daar belang aan hecht, bij deze generatie is het bekabeld.
Ik snap het dat je dat meeweegt. Maar 1 advies: ga eerst rijden voordat je op auto's biedt. Ik zou nooit een auto kopen zonder ermee gereden te hebben voordat ik besluit te kopen.Thanks, Rudyke! Zwart lijkt mij ook de beste keuze. Ik heb een bod gedaan op een andere Mazda:
https://www.autowereld.nl/mazda/3/3-2-0-skyactiv-g-120-skylease-gt-camera-bose-40402971/details.html
14K, even kijken wat financieel het beste uitkomt.
Als de Kia in het zwart NAP in orde is en het onderhoud goed is, denk ik dat ik deze ga nemen.
Wel weer een verschil van 3K.
Voor zover ik kan nagaan, hebben zowel de Mazda, Kia als Hyundai dat alledrie (nog) niet af-fabriek.CarPlay wel handig, welke van de autos heeft dit?
Vind ik ook supermooi! Ik ga een bod plaatsen. Ik vind hem zelf best elegant eruit zien. Kijken of ik er 1K vanaf kan halen.Om het je misschien nog lastig te maken, stel ik je ook nog 1 Mazda voor:
Deze heeft ook eigenlijk maar 1 echte eigenaar gehad in 8 jaar tijd. Staat ook al tijdje te koop (https://finnik.nl/kenteken/hf372b#historie). Kan weleens met de kleur te maken hebben.![]()
Mazda 3 3 2.0 GT-M 2e EIG_LED_NAVI_LEDER_PDC V+A_NAP 2015 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2015, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Bruinwww.autowereld.nl
Maar jou roadster is dan ook geen gezinsauto en wordt alleen gebruikt voor plezierritten.Ja en nee Frits. Staat of valt met het gebruik (korte ritjes?) en het onderhoud.
In grote lijnen heb je gelijk als het een “boodschappenkarretje” is dat enkel rond de kerktoren tuft, afblijven.
Mijn Roadster wordt 8 jaar en heeft minder KMS… tiptop onderhouden dat dan weer wel.
@TS: check op CarPlay / A Auto mits je daar belang aan hecht, bij deze generatie is het bekabeld.
Maar jouw roadster is dan ook geen gezinsauto en wordt alleen gebruikt voor plezierritten.
Exact deze kleur hadden we op onze CX 5. Je moet t echt real life zien om goed te kunnen oordelen, ik was destijds iig gelijk verkocht. Je ziet de kleur idd zelden maar altijd complimenten over gehad. Zou er zo weer voor gaan.Vind ik ook supermooi! Ik ga een bod plaatsen. Ik vind hem zelf best elegant eruit zien. Kijken of ik er 1K vanaf kan halen.
![]()
Opel Astra Benzine uit 2020 | AutoTrack
Kies voor deze Opel uit 2020 met 107.500km. voor € 13.995. Gratis de autohistorie van deze Opel Astra inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Heerlijke uitvoering maar wel die 1.2 motor...is dat wel betrouwbaar? 1.4 of 1.0 zijn iig wel probleemloos.Naarmate het topic vordert worden de door TS gevonden auto's steeds duurder maar ook ouder
Ander alternatief, meest luxe uitvoering van Opel Astra uit 2020.
Die Mazda was liefde op het eerste gezicht. De garage kon letterlijk niet 1 dag wachten, terwijl ik zei dat ik vandaag zou bellen voor een afspraak om deze op te komen halen. Beetje jammer, hij gaf zelf aan 'laat maar weten'. Helaas, pindakaas, deze is nu weg.
Verder vind ik de CX-3 ook erg gaaf, maar mijn favoriet is toch een SUV. Het liefst een die ik echt top vind, zoals de Toyota C-HR. Wel veel duurder.
Voor zover mij bekend is dit de 1.2 van GM en nog niet de 1.2 van Stellantis.
Naarmate het topic vordert worden de door TS gevonden auto's steeds duurder maar ook ouder
Ander alternatief, meest luxe uitvoering van Opel Astra uit 2020.
Deze? Veel plezier ervan!
ja zag er super uit! Plus een premium onderhoudspakket. Super mooi in het echt. Bedankt!Deze? Veel plezier ervan!