Marcel 4141329
Startmotor
Hoi allemaal,
Momenteel rijd ik een Kia Picanto 1.0 x-pect uit 2011 (mijn eerste auto), maar zou graag iets nieuws willen. Mede omdat ik wat opties mis om het comfort te verbeteren. Zoals bijvoorbeeld airco, centrale deurvergrendeling maar ook een iets zuiniger verbruik.
Ik heb twee auto's op het oog momenteel waar ik op korte termijn in wil testrijden, namelijk:
- Ford Fiesta 1.0 style (van rond 2013/2014)
- Fiat Punto Evo 0.9 TwinAir (van rond 2014/2015)
Mijn budget is ±€7000,-
Beiden vind ik er mooi uit zien, maar zal per auto even toelichten wat me bevalt.
Ford Fiesta
- Uiterlijk
- Verbruik (circa 1 op 23)
- Positieve feedback over rij comfort
Enige nadeel wat ik zover gelezen heb is het beperkte zicht rondom de auto.
Wat ik me vooral afvraag is of de 65pk variant voldoende is. Met name wanneer je 130 op de snelweg rijdt vraag ik me af of hij dan niet te hoog in zijn toeren zit.
Dit zou een voorbeeld zijn die ik op het oog heb:
www.autotrack.nl
Fiat Punto
- Uiterlijk
- Verbruik (circa 1 op 26)
- Aantal pk's (101pk)
Vraag me alleen af of de laadruimte voldoende is.
Dit is een voorbeeld die ik op het oog heb:
Link
Graag zou ik wat advies vragen over deze auto's. Zouden jullie me hierbij kunnen helpen?
Mochten jullie overigens andere suggesties hebben voor vergelijkbare auto's voor deze prijs hoor ik het uiteraard ook graag.
Momenteel rijd ik een Kia Picanto 1.0 x-pect uit 2011 (mijn eerste auto), maar zou graag iets nieuws willen. Mede omdat ik wat opties mis om het comfort te verbeteren. Zoals bijvoorbeeld airco, centrale deurvergrendeling maar ook een iets zuiniger verbruik.
Ik heb twee auto's op het oog momenteel waar ik op korte termijn in wil testrijden, namelijk:
- Ford Fiesta 1.0 style (van rond 2013/2014)
- Fiat Punto Evo 0.9 TwinAir (van rond 2014/2015)
Mijn budget is ±€7000,-
Beiden vind ik er mooi uit zien, maar zal per auto even toelichten wat me bevalt.
Ford Fiesta
- Uiterlijk
- Verbruik (circa 1 op 23)
- Positieve feedback over rij comfort
Enige nadeel wat ik zover gelezen heb is het beperkte zicht rondom de auto.
Wat ik me vooral afvraag is of de 65pk variant voldoende is. Met name wanneer je 130 op de snelweg rijdt vraag ik me af of hij dan niet te hoog in zijn toeren zit.
Dit zou een voorbeeld zijn die ik op het oog heb:
Ford Fiesta Benzine [2-TXL-16] | AutoTrack
Kies voor deze Ford uit 2014 met 145.303km. voor € 6.440. Gratis de autohistorie van deze Ford Fiesta inzien? Check AutoTrack!
Fiat Punto
- Uiterlijk
- Verbruik (circa 1 op 26)
- Aantal pk's (101pk)
Vraag me alleen af of de laadruimte voldoende is.
Dit is een voorbeeld die ik op het oog heb:
Link
Graag zou ik wat advies vragen over deze auto's. Zouden jullie me hierbij kunnen helpen?
Mochten jullie overigens andere suggesties hebben voor vergelijkbare auto's voor deze prijs hoor ik het uiteraard ook graag.
Laatst bewerkt: