MaartjeHms f651100
Net ingestapt
Heel graag zou ik advies willen vragen voor het aanschaffen van een nieuwe auto.
Ik rij al heel wat jaar tevreden rond in mijn Volkswagen fox. Ik heb hier een trekhaak onder laten zetten voor mijn mini trailer.
Ik zou heel graag een “bestel” auto willen waar ik makkelijk achterin dingen kan vervoeren en ook een klein plekje in kan maken om even terug te trekken (eventueel met auto tent)
Ik wil graag zo’n klein mogelijke bestelauto omdat het mij niet fijn lijkt om in een grote auto te rijden en in verband met de kosten.
Ook wil ik graag een benzine auto. (Ik rij niet veel en niet bedrijfsmatig)
Zelf dacht ik aan een Volkswagen caddy, maar ik hoorde van iemand dat deze niet zo’n goede motor hadden bij de benzine variant?
Is een Peugeot misschien iets waar ik naar kan kijken?
Mijn wensen;
2 stoelen en laadruimte
Trekhaak (min. 450 kg gerend trekken)
Airco
Cruise control
Benzine auto
Geen gezeur met kapotte auto
Waar ik over twijfel;
Welk merk model moet ik naar kijken?
Schakel of automaat (rij nu schakel, maar automaat lijkt mij wel makkelijk)
Vanaf welk bouwjaar moet ik kijken dat ik geen problemen koop
Tot welke kilometerstand is verstandig?
Zoals jullie lezen heb ik weinig ervaring hierin, mijn man deed dit altijd (helaas afgelopen jaar overleden), en ik durf niet zo goed zomaar naar een dealer te gaan met dit verhaal omdat je mij alles wijs kan maken..
Hopelijk kunnen jullie mij wat tips geven, dat zou ik enorm waarderen.
Laatste vraag; bestaat er ook iets onafhankelijks dat je de auto die je wil kopen kan laten checken? Of is dit niet nodig als je bij een bovag garage een occasion koopt?
Ik rij al heel wat jaar tevreden rond in mijn Volkswagen fox. Ik heb hier een trekhaak onder laten zetten voor mijn mini trailer.
Ik zou heel graag een “bestel” auto willen waar ik makkelijk achterin dingen kan vervoeren en ook een klein plekje in kan maken om even terug te trekken (eventueel met auto tent)
Ik wil graag zo’n klein mogelijke bestelauto omdat het mij niet fijn lijkt om in een grote auto te rijden en in verband met de kosten.
Ook wil ik graag een benzine auto. (Ik rij niet veel en niet bedrijfsmatig)
Zelf dacht ik aan een Volkswagen caddy, maar ik hoorde van iemand dat deze niet zo’n goede motor hadden bij de benzine variant?
Is een Peugeot misschien iets waar ik naar kan kijken?
Mijn wensen;
2 stoelen en laadruimte
Trekhaak (min. 450 kg gerend trekken)
Airco
Cruise control
Benzine auto
Geen gezeur met kapotte auto
Waar ik over twijfel;
Welk merk model moet ik naar kijken?
Schakel of automaat (rij nu schakel, maar automaat lijkt mij wel makkelijk)
Vanaf welk bouwjaar moet ik kijken dat ik geen problemen koop
Tot welke kilometerstand is verstandig?
Zoals jullie lezen heb ik weinig ervaring hierin, mijn man deed dit altijd (helaas afgelopen jaar overleden), en ik durf niet zo goed zomaar naar een dealer te gaan met dit verhaal omdat je mij alles wijs kan maken..
Hopelijk kunnen jullie mij wat tips geven, dat zou ik enorm waarderen.
Laatste vraag; bestaat er ook iets onafhankelijks dat je de auto die je wil kopen kan laten checken? Of is dit niet nodig als je bij een bovag garage een occasion koopt?