Raf f4774017
Startmotor
Hallo allemaal.
Na voor drie jaar private lease te hebben gereden via werk ben ik op zoek naar een eigen auto, ik weet er echter heel weinig van. Door de videos van autoweek te kijken, de comments te lezen en het forum te bekijken ben ik helaas niet veel verder gekomen.
Mijn verleden:
* Volkswagen Polo 2021 1.2 5 deurs
* Volkswagen Polo 2019 1.2 5 deurs
* Renault Clio 2023 1.2 5 deurs
Mijn eisen:
* Cruise control
* Bluetooth (het liefst met media controls op het stuur maar als dat via aliexpress ook goedkoop zelf kan hoor ik het graag)
* Beetje soepel in het verkeer zoals mijn vorige autos
* Betaalbaar (Verzeker, wegenbelasting en onderhoud)
* Een beetje mannelijk uiterlijk?
* 5 deurs
* In het algemeen komt het bijna niet voor dat ik een derde pasagier heb dus het hoeft niet super comfortabel achterin
Gebruik (15000km per jaar):
* Werk verkeer 50km per werkdag
* Prive boodschapjes in de stad 10km per week
* Autobahn 220km per maand voor bezoek aan Duitse steden
Waar zoek ik:
* Occassion dealers in Limburg
* AutoUncle
* Gaspedaal
Naar mijn idee is een Toyota Aygo 1.0 uit 2017 met ongeveer 40000km misschien een idee omdat het volgens de videos en reviews een betrouwbare auto lijkt te zijn met weinig kosten. Daarnaast wordt hij veel aangeboden in mijn omgeving. Alleen vind ik ze niet echt mannelijk uitzien.
Een andere optie leek mij misschien een Mitsubishi Space Star 1.0 circa 60000km omdat ze een stuk stoerder uitzien, alleen hebben ze zelden Cruisecontrol.
Na voor drie jaar private lease te hebben gereden via werk ben ik op zoek naar een eigen auto, ik weet er echter heel weinig van. Door de videos van autoweek te kijken, de comments te lezen en het forum te bekijken ben ik helaas niet veel verder gekomen.
Mijn verleden:
* Volkswagen Polo 2021 1.2 5 deurs
* Volkswagen Polo 2019 1.2 5 deurs
* Renault Clio 2023 1.2 5 deurs
Mijn eisen:
* Cruise control
* Bluetooth (het liefst met media controls op het stuur maar als dat via aliexpress ook goedkoop zelf kan hoor ik het graag)
* Beetje soepel in het verkeer zoals mijn vorige autos
* Betaalbaar (Verzeker, wegenbelasting en onderhoud)
* Een beetje mannelijk uiterlijk?
* 5 deurs
* In het algemeen komt het bijna niet voor dat ik een derde pasagier heb dus het hoeft niet super comfortabel achterin
Gebruik (15000km per jaar):
* Werk verkeer 50km per werkdag
* Prive boodschapjes in de stad 10km per week
* Autobahn 220km per maand voor bezoek aan Duitse steden
Waar zoek ik:
* Occassion dealers in Limburg
* AutoUncle
* Gaspedaal
Naar mijn idee is een Toyota Aygo 1.0 uit 2017 met ongeveer 40000km misschien een idee omdat het volgens de videos en reviews een betrouwbare auto lijkt te zijn met weinig kosten. Daarnaast wordt hij veel aangeboden in mijn omgeving. Alleen vind ik ze niet echt mannelijk uitzien.
Een andere optie leek mij misschien een Mitsubishi Space Star 1.0 circa 60000km omdat ze een stuk stoerder uitzien, alleen hebben ze zelden Cruisecontrol.