AI Fotowedstrijd #50: Frankenstein's Garage

Slecht humeur is weer wat beter (het klein grut is veilig thuis van de judo en aikido), maar toch, je kan stemmen tot 20h maar handig is het niet.
De Kerkklok was al aan het slaan (en dan moet ik weg naar de dojo's) toen PiPa nog punten stuurde.

WIEENGINEPNTN1STE2DE3DESTEMMEN
2CV LoverGemini142327
Zonder BMWGemini113104
RONRGemini102204
JL86Gemini82103
DENNISCanva71045
Harry CabrioGemini51102
TwixGemini41012
NisekoChatGPT40202
Gullwing-40123
ZadelsnuiverGemini30112
RoadracerChatGPT20022

Last minute stemmen kan gebeuren, heb ook weleens een hele post om moeten gooien op het laatste moment maargoed. Blij dat het humeur weer wat beter is en de kleintjes veilig thuis zijn (y) Niseko en ook RONR bedankt voor het tellen en 2CV lover gefeliciteerd!

Zo klein zijn ze niet meer @pubers, maar de vrijdagAV is echt wel een rush hier, maar bon.
Ik ben weer goed gezind :p

De wedstrijd is wat "eenzijdig" de laatste weken... zie zelf; hopelijk wat nieuwe deelnemers binnenkort. Na wedstrijd 51 komt er een stat van de gebruikte AI Engines.

46Auto's in strips14Zadelsnuiver2CV LoverRONR
47Help Jaguar uit de brand!13ZadelsnuiverPink PantherNiseko
48At the drive in13ZadelsnuiverZonder BMWHarry Cabrio
49De vrijetijdsauto142CV LoverZonder BMWDENNIS
50Frankenstein's garage112CV LoverZonder BMWRONR

Geen probleem Pink Panther heb je een PB gestuurd; in een nieuw samengesteld gezin zijn vrijdagavond en maandagochtend de “betere” stress momenten van de werkweek :) .

Ik doe al tijden mijn best om de uitslag zo snel als mogelijk te posten, het was deze week wat lastiger - no worries en volgende keer deelnemen hé?

Geen probleem Pink Panther heb je een PB gestuurd; in een nieuw samengesteld gezin zijn vrijdagavond en maandagochtend de “betere” stress momenten van de werkweek :) .

Ik doe al tijden mijn best om de uitslag zo snel als mogelijk te posten, het was deze week wat lastiger - no worries en volgende keer deelnemen hé?
Ik heb 2 drukke weken achter de rug, dus gewoon geen tijd gehad. Wel een poging gedaan, maar was nog niet tevreden. En toen geen tijd meer gehad.

Zat dus net voor 8 ff op den bank en dacht „s**t“ vergeten te stemmen. Dus niet gepland of bewust.

6-DD69-F23-1300-4-C3-E-8536-61525-D48-B26-B.png

IMG-8929.png

Terug
Bovenaan