Watersports
Net ingestapt
Wat is er precies gemoderniseerd? Ik zie niet bepaald iets moderners dan de echte Focus 1. De verlichting lijkt zelfs geen LED.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goede vraag, maar te technisch voor mij en msschn meer iets voor het algemeen AI topic?Misschien ook wel interessant om te bedenken welke LLMs er gebruikt worden voor deze engines. Dan zie je dat ze toch allemaal verbonden zijn. Dit gaat overigens te ver om voor deze wedstrijd bij te houden.
De inzending van Twix voldeed letterlijk aan euh Nix qua de opdracht invullen, maar ik vond het wel grappig dus een punt gegeven. Gewoon omdat ik recalcitrant ben.Het is goed kijken deze keer wat helemaal aan de opdracht voldoet, maar dan kom ik tot het volgende rijtje:
Nou nou... ergens in de opdracht stond het woord "stationwagon". Daar voldeed de opdracht wel aan....De inzending van Twix voldeed letterlijk aan euh Nix qua de opdracht invullen
Ik las deze opmerking met verbazing. Zoals ik de opdracht in eerste instantie begreep, moest je een afbeelding maken van een sedan en een station die nooit in die vorm op de markt zijn verschenen. Daarom koos ik voor de Up!. Een klassiek gevalletje begrijpend lezen voor beginners.Had svf of 929v6 ook mogelijk een podiumplek gegeven maar staan niet in een showroom. RONR, DENNIS en roadracer ook hele goede pogingen alleen zijn die modellen nooit als sedan geleverd geweest. Bedankt voor de inzendingen allemaal! Meer dan ik had verwacht.
Ik dacht dat het een sedan en stationwagon moesten zijn die ooit wél zijn geleverd, maar nu niet meer.Zoals ik de opdracht in eerste instantie begreep, moest je een afbeelding maken van een sedan en een station die nooit in die vorm op de markt zijn verschenen. Daarom koos ik voor de Up!. Een klassiek gevalletje begrijpend lezen voor beginners.
Ik dacht dat het een sedan en stationwagon moesten zijn die ooit wél zijn geleverd, maar nu niet meer.
Ik denk dat ik de enige ben die de opdracht écht volledig had begrepen.Dit bedoelde ik idd
Leuke opdracht, ik snapte er geen biet van
Mocht ik wel een E30 M3 nemen (altijd 2 deurs toen) en daar dan een meer moderne sedan (is er nu, toen niet) en een station (idem) van maken of niet? Of moest het echt een model zijn dat nu niet meer bestaat zoals die Scorpio of Omega?
Toen ik zag dat iedereen de showroom onder het tapijt veegde heb ik dat ook maar gedaan.
Goed gelachen trouwens bij de inzendingen.
| WIE | ENGINE | PNTN | 1STE | 2DE | 3DE | STEMMEN |
| S J 1001 | - | 13 | 2 | 1 | 5 | 8 |
| Zadelsnuiver | Gemini | 10 | 1 | 3 | 1 | 5 |
| Alfista | Gemini | 9 | 2 | 1 | 1 | 4 |
| 929V6 | Gemini | 8 | 2 | 1 | 0 | 3 |
| 2CV Lover | Gemini | 8 | 1 | 2 | 1 | 4 |
| Pink Panther | Chat GPT | 8 | 1 | 1 | 3 | 5 |
| Roadracer | Gemini | 7 | 2 | 0 | 1 | 3 |
| RONR | Gemini | 7 | 1 | 2 | 0 | 3 |
| SVF | Gemini | 7 | 1 | 1 | 2 | 4 |
| Pjotr | Gemini | 4 | 1 | 0 | 1 | 2 |
| Only Electric | Chat GPT | 4 | 0 | 2 | 0 | 2 |
| Niseko | Gemini | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| Watersports | Chat GPT | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| Zonder BMW | Gemini | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 |
| MarcusF1 | Gemini | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 |
| Twix | Gemini | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| DENNIS | Chat GPT | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Harry Cabrio | Gemini | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Gefeliciteerd!Heyyy ik heb gewonnen! Mn eigen wedstrijd hahaha
Kom net uit bar en zit in de trein dus ik zal later vanavond een nieuwe maken! Even nadenken wat het wordt
Graag gedaan - het is intussen redelijk geoptimaliseerd in XLS, ook voor de globale wedstrijdstats bij te houden. Ik vul de scores telkens aan en doublecheck ze vrijdag nog eens snel tijdens mijn lunchbreak.Danken @Niseko voor het optelle