Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Auto?Niet heel vernieuwend misschien, maar wel een fijne auto om een roadtrip mee te maken
Bij mij wou Gemini geen meerdere foto's maken. Ik kreeg volgende verontschuldingen:Dat vroeg ik mezelf ook af. Ik vraag altijd na de eerste foto om meer. Maar ik heb nooit gevraagd om het in een keer te genereren.
Ik heb alle foto's goed bekeken, maar ik zag je vrouw op geen van de foto's. Zij is jouw fotograaf? Ze was niet blij dat je haar compleet nat spetterende bij het langsrijden.De ideale roadtrip voor mij is met een 2cv heel Frankrijk doorkruisen. Geen blonde deerne, maar wel Charlie (en mijn vrouw) om me gezelschap te houden.

Het niveau is echt hoog. Nog wat details toegevoegd:Nog een keertje een update. Ik denk dat ik klaar ben en deze keer de regels goed gevolgd heb.
Ik zal 3 foto’s per inzending plaatsen
Ah, is dit de methode om te winnen?Ik denk dat we niet meer hoeven te stemmen, jij wint. Maar is dit niet valsspelen?
De "ideale roadtrip Frankrijk doorkruisen" met een natte hond in een warme auto? Serieus?![]()
Gemini
Ja hoor...De "ideale roadtrip Frankrijk doorkruisen" met een natte hond in een warme auto? Serieus?
En 's avonds in de bed and breakfast druk met de natte p....De "ideale roadtrip Frankrijk doorkruisen" met een natte hond in een warme auto? Serieus?

respectJa hoor...

| WIE | ENGINE | PNTN | 1STE | 2DE | 3DE | STEMMEN |
| 929V6 | Gemini | 22 | 5 | 3 | 1 | 9 |
| Alfista | Gemini | 15 | 3 | 3 | 0 | 6 |
| SVF | Gemini | 11 | 2 | 2 | 1 | 5 |
| Zadelsnuiver | Gemini | 11 | 2 | 1 | 3 | 6 |
| RONR | Gemini | 10 | 2 | 1 | 2 | 5 |
| der Magistrat | Gemini | 8 | 0 | 3 | 2 | 5 |
| MarcusF1 | Gemini | 7 | 1 | 2 | 0 | 3 |
| Pink Panther | - | 7 | 1 | 1 | 2 | 4 |
| Jellybeandoodle | Gemini | 5 | 0 | 2 | 1 | 3 |
| 2CV Lover | Gemini | 4 | 1 | 0 | 1 | 2 |