AI fotowedstrijd #75 De compacte stadsauto. // Zadelsnuiver heeft gewonnen!

Sorry voor het vervuilen van dit topic.
Normaal lees en kijk ik alleen naar de soms fantastische dingen die er geproduceerd worden. Maar dit keer wil ik iedereen feliciteren. Veel van de creaties zien er uit alsof je ze zomaar morgen nog op de weg zou kunnen tegen komen. Eentje springt er voor mij echt uit, die kadett. Geweldig! Vooral met die louvres op de achterkant, heerlijk!
Als naast de Kadet ik ook in je top 3 zou staan mag je natuurlijk altijd even stemmen.

Sorry voor het vervuilen van dit topic.
Niks te “sorry”, volgende keer gewoon meedoen als het onderwerp je aanspreekt ;)
Het is laagdrempelig en je kan je creatief ei leggen hier in dit gezellig forum hoekje van de AW site.
Verder wat Twix schreef, erg tof onderwerp met veel vrijheid heb ik ook het liefst, je ziet het ook aan het aantal inzendingen…

De OER op de tweede pagina voor het gemak:

Opeenrijtje:

@Jay DoubleYou

IMG-0929.png

S J 1001

Zonder BMW met Skoda

Niseko

Pjotr

superformer

SVF

Zadelsnuiver

Twix

Gullwing

D E N N I S

Jellybeandoodle

Roadracer

MarcusF1

Grozz

Alfista

Stemmen kan tot vrijdag 3 april 20:00 uur

Zelf niet toegekomen aan een ontwerp deze week. Maar veel waardering en respect voor wat ik hier zie!
Ik ga (uit voorliefde voor underdogs) voor de verdwenen merken en types:
1. D E N N I S: stiekem vind ik ‘m leuk! Nog leuker dan het origineel
2. Roadracer: de ultieme underdog. Ik hoop dat ‘ie een vierkant stuur heeft
3. Jay DoubleYou: Stellantis heeft niet echt een budgetmerk, dus laat maar komen, die Samba!

Eervolle vermelding voor superformer. Was bij mij een podiumplaats geworden als ‘ie de styling van het origineel had gehad.

Zelf niet toegekomen aan een ontwerp deze week. Maar veel waardering en respect voor wat ik hier zie!
Ik ga (uit voorliefde voor underdogs) voor de verdwenen merken en types:
1. D E N N I S: stiekem vind ik ‘m leuk! Nog leuker dan het origineel
2. Roadracer: de ultieme underdog. Ik hoop dat ‘ie een vierkant stuur heeft
3. Jay DoubleYou: Stellantis heeft niet echt een budgetmerk, dus laat maar komen, die Samba!

Eervolle vermelding voor superformer. Was bij mij een podiumplaats geworden als ‘ie de styling van het origineel had gehad.
Achteraf gezien had ik er beter een Yugo van kunnen maken...

De uitslag. Het was spannend tot het allerlaatste moment waarbij de allerlaatste stem uiteindelijk de doorslag gaf:

1 met 25 punten Zadelsnuiver (5x3 4x2 2x1)
1774703277117.png

2 met 24 punten Alfista (4x3 5x2 2x1)
3 met 11 punten MarcusF1

4 met 10 punten Grozz
4 met 10 punten DENNIS
6 met 8 punten SVF
7 met 6 punten Niseko
7 met 6 punten Jay DoubleYou
7 met 6 punten Roadracer
10 met 5 punten SJ 1001
10 met 5 punten Twix
12 met 3 punten Zonder BMW met Skoda
12 met 3 punten Pjotr
14 met 2 punten Superformer
15 met 1 punt Gullwing
15 met 1 punt Jellybeandoodle

Zadelsnuiver gefeliciteerd en succes met het organiseren van de volgende wedstrijd! (y)

Ook mijn dank aan alle deelnemers en de positieve reacties op dit thema! Ik vind het altijd lastig om iets origineels te verzinnen na zoveel wedstrijden maar ik mag denk ik wel concluderen dat het een succes was.

Zo dat was inderdaad spannend! Iedereen bedankt voor de stemmen en SVF uiteraard bedankt voor de organisatie (y)

Ik heb al een thema (in dezelfde lijn als de occasionwedstrijd van deze week) dus de nieuwe wedstrijd staat binnenkort online!

• Leuk
Waarderingen: SVF
Terug
Bovenaan