AI Fotowedstrijd #78 - Need for speed: shadowline - Let's Vote!

Mijn bijdrage...

1776710292977.png

Ik heb nog weinig inspiratie aangezien het zo specifiek is. Heb leuke ervaringen met oudere NFS-games, maar ben jaren geleden ‘overgestapt’ naar Gran Turismo.

Het OER!
@S J 1001 had het gisteren druk, ik zet de dertien inzendingen vandaag op een rij. Stemmen kan tot vrijdag 20.00 uur.

Twix
1776468099476.png

Zadelsnuiver
Gemini-Generated-Image-x2ljkvx2ljkvx2lj.png

Zonder BMW met Skoda
Gemini-Generated-Image-bmeg2tbmeg2tbmeg.png

Niseko
IMG-0043.jpg

Grozz
20260423-Grozz-AI-wedstrijd.jpg

Gullwing
pDaWfW6.jpeg

D E N N I S
Chat-GPT-Image-18-apr-2026-18-08-11.png

S J 1001
B50-C0928-871-C-42-C0-B644-303-BC6029947.png

MarcusF1
IMG-8393.png

SVF
A2-racer-Fiat-Multivlaai-b.png

Harry Cabrio
JPbJI89.png

Alfista
1776710292977.png

Roadracer
20260422-ai-need-for-speed-abarth-500e-cabrio.png

Ik hoop dat ik ze (allemaal) (goed) heb, er stonden wat discussies en extra illustraties tussen. Mocht je iemand missen, laat het dus gerust weten! Ik denk dat het een spannende strijd gaat worden!

Laatst bewerkt:
Ik heb momenteel de grootste moeite om op het Forum te komen. Het Forum zelf wil niet laden. Het enige route die werkt is via de homepagina en dan naar het forum.

1. Harry Cabrio
2, SVF
3, S J 1001

Beetje erg drukke week

Dank roadracer

1) gullwing : dit is imho de meest realistische
2 ) alfista ook zeer realistisch en memorabel
3) SVF - recalcitrant

Dank allemaal! Ik had niet gedacht dat de Matra Rancho zo zou aanslaan (maar het blijft natuurlijk een stoere bak ;))

De nieuwe wedstrijd staat online.
Hij is een beetje geïnspireerd op de Rancho, omdat Matra al heel lang geen auto's meer maakt. En Simca nog langer geleden verdwenen is.
Ik hoop dat jullie er plezier aan beleven. Goed weekend allemaal!

Deel je prompt anders eens Twix om van te leren?
Hoeveel tijd heeft het gekost - ik had 0 punten maar dat wist ik al vooraf, thema waar ik niks mee heb of van ken, maar sta niet op de Wall of Shame :LOL:

Ik sla geen prompts op, maar het komt ongeveer op het volgende neer:

"Kan je even de punten tellen? 3 punten voor eerste plaats, 2 punten voor tweede plaats en 1 punt voor derde plaats?"

Vervolgens kopieer ik alle tekst van de posts, dus ik selecteer letterlijk alles vanaf het OER tot en met de laatste stem. Dat gooi ik zo in Gemini en die zoekt het verder maar uit. Mijn gedachten zijn simpel. Als ik een top 3 kan herkennen in een lap tekst, dan kan AI het ook.
Het enige wat deze keer even fout ging was de top 3 van Gullwing. Die heeft de nummering van het forum gebruikt en dat ging niet mee met kopiëren. Maar omdat ik daar nummer 1 had viel het me op :ROFLMAO:

Gemini zei vervolgens dat het echt heel spannend is en dat Twix nog kans had te winnen, terwijl SVF solide op 3 stond. Toen ik zei dat dit de einduitslag was bood Gemini aan een plaatje te maken.

Wanneer je veel opmerkingen ziet, vat Gemini dat ook samen.

Terug
Bovenaan