Twix
Asfaltkampioen
Leuk gebruik van de ISPOILER!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk gebruik van de ISPOILER!
Niet eens bewust. Weet eigenlijk nog niet zo goed hoe het werkt.Leuk gebruik van de ISPOILER!
Hoezo?Misschien een leuk onderwerp voor een volgende Google meets Roadracer .
Ik debk dat er wel meer forummers niet bekend zijn met alle functies van het forum, zoals bijvoorbeeld de diverse spoiler-functies.Hoezo?![]()
Dat alvast kunnen fixen, de fout zat in Gemini, nu nog wachten tot morgen op ChatGPT voor de nabewerking. Heb mijn kansen verbruikt voor vandaag.Niet eens bewust. Weet eigenlijk nog niet zo goed hoe het werkt.
Ik ontdekte nu wel een aantal dingen die weer ongevraagd zijn aangepast, dat stoort mij, dus ik ga er morgen nog een keer voor zitten.
Chat heeft het nu ineens over 19“.@PiPa : John van dat bekend autobedrijf uit Uden wil graag die zogezegd 18" maar in realiteit giga 23" wielen van je Audi GRATIS inruilen voor een setje 18" - nieuwe banden daarvan mag je zelf kiezen![]()
Inzending gewijzigd. Heb wat inspiratie opgedaan met onderstaande foto.![]()
Ik zag het, met een HA HA (Gerapporteerd hoor
Forumleiding is ter plaatse. Inzending gewijzigd.Gerapporteerd hoor
Ik heb nog een idee om uit te werken. Ga ik zo doen (BTW het is hier nog lang geen 20.00 uur hoor, moeten we nog 6 uur en 32 minuten op wachten).Missen we nog inzendingen?