Coupe life
Asfaltkampioen
Alhoewel de prijs van de Alpine A390 stevig is, hoop ik stiekum deze auto als volgende auto van mijn baas te gaan rijden. Om de prijs zo veel mogelijk te drukken, heb ik slechts twee opties aangekruist en een metallic kleur gekozen. De 22kW AC boordlader omdat de laadpalen op het werk 22 kW leveren en dat voor mij echt een meerwaarde heeft (lees een must is) a € 1.200,- en het Franse vlaggetje op de c-stijl. Ik heb dat ook op mijn A110 en "het hoort" daar gewoon. Kost € 100,-. Dan de kleur, even getwijfeld om gewoon de standaard witte te kiezen, eventueel met een zwart dak. Zo een staat er in Arnhem en dat staat eigenlijk best goed. Maar een zwart dak kost € 1.500,- en een metallic kleur € 1.600,-. Dus dan toch maar voor Bleu Alpine Vision gekozen, dan komt er wat meer kleur op straat, vind ik ook belangrijk.
Alpine A390 configuratie
Onderstaande combinatie is € 100,- goedkoper. Wat vinden jullie? Overigens doet de configurator geen recht aan de auto en de kleuren, in de showroom vond ik onderstaande combinatie echt veel beter smoelen dan hier op dit plaatje.
Alpine A390 configuratie
Onderstaande combinatie is € 100,- goedkoper. Wat vinden jullie? Overigens doet de configurator geen recht aan de auto en de kleuren, in de showroom vond ik onderstaande combinatie echt veel beter smoelen dan hier op dit plaatje.
Laatst bewerkt: