Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er ook nog echte kleuren verkrijgbaar?
Zo'n auto wil je toch niet in een onopvallend kleurtje...
Wat is er fout aan?Doe maar zwart, het is al een enorm fout ding. Maak het dan af met zwarte lak en zwarte wielen.
Jazeker maar die vind ik niet mooi.Zijn er ook nog echte kleuren verkrijgbaar?
Zo'n auto wil je toch niet in een onopvallend kleurtje...
Zwart op een GLE zou ik sowieso niet doen. Zeker niet met zwarte wielen. Dat mensen saaie kleuren kiezen, voila, maar zwart op zwart is toch wel de meest foute wat je kunt kiezen. Als ondernemer lijkt me het ook niet representatief.
Ligt er aan waar je ondernemer in bent toch
Leuk als ze meekomt uit de sportschool, maar op de familie bbq schaam je je ervoor.Wat is er fout aan?
, maar op de familie bbq schaam je je ervoor.
Ik ben de schaamte ver voorbij...lekker belangrijk toch wat anderen er van vinden? Die G klasse uit je avatar vind ook bijna niemand mooi naast wat Russische gangsters (en ik)
..
Omdat zwart (vind ik) gewoon het mooiste is bij deze auto.Mooie auto! Maar waarom geen kleur?
Voilà, ik ook, al begrijp ik de argumenten tegen ook wel deels en dan vooral qua poetsen na 10 jaar zwarte cabrio's haha - maar wie betaalt, bepaalt. Ik werk in een sector/bedrijf waar veel laagverdieners (M/V) aan de slag zijn @logistiek en waar veel mensen aangewezen zijn op een fiets of op het OV. Kan het niet maken daar voor te rijden met een knalrode of hemelsblauwe cabrio, maar als het mooi weer is neem ik die wel graag. Hoekje van de parking, valt totaal niet op. Maar dat moet ieder voor zich uitmaken.Omdat zwart (vind ik) gewoon het mooiste is bij deze auto.
Proficiat met je keuze en succes met het wachten, post je nog een plaatje hier eens je Porsche er is?