Audi A6

Op deze beelden vind ik de auto dan weer wat gek ogen wat ik ook bij de A5 zag (nog maar één keer gezien). Ergens tussen B en C-stjil zijn de verhoudingen een beetje 'off'. Alsof ze er een 4-deurs coupe van wilden maakten maar toen besloten het toch niet te doen. En het typische Bauhaus-design van Audi en VW is gewoon weg met al die rondingen. En als ik zoveel geld uit wil geven aan een grote sedan verwacht ik van het interieur ook wat meer. Dus geen één grote knop in portier voor verschillende 'knoppen' en betere afwerking op verschillende plekken.

Basis
kQ4KwEu.png

S-Line
vWGXVeP.png

S-Line + swartz-pakket
31xzCKe.png

edition one
emRGqP7.png

S-Line plus opties
gqZDnj3.png

Zowel de 5-Serie als de A6 doen flinke concessies t.o.v. hun voorgangers en laten veel punten liggen qua afwerking, keuzeopties en design. Wat mij betreft staat de E-Klasse momenteel op eenzame hoogte in dit segment.

Die bolle neus is inderdaad geen fraai aspect. Ik hoop ook dat de grilles bij Audi vanaf nu eindelijk weer wat kleiner gaan worden.

Verder een mooie sedan maar niet mooier dan zn voorgangers. En ook wel heel erg uitgerekt, ik heb het gevoel dat ik naar zo'n verlengd model voor de Chinese markt zit te kijken.

Zowel de 5-Serie als de A6 doen flinke concessies t.o.v. hun voorgangers en laten veel punten liggen qua afwerking, keuzeopties en design. Wat mij betreft staat de E-Klasse momenteel op eenzame hoogte in dit segment.

In DL kan je alleen pano-dak kiezen icm Mythosschwarz Metallic. Geen andere kleur kan met pano-dak. Hoe debiel is dat..

Zo in het wild, en in een nette uitvoering met chroom 'snap' ik de auto toch wat beter. Lang, laag, breed, toch wel een heel indrukwekkende auto zo. Weliswaar nog steeds in daytona rioolbuis, maar ach da's tenminste geen zwart.

Terug
Bovenaan