Audi Q7 / SQ7

Wouter82

Moderator

274313549

274313545

274313543

274315077

Niet lelijk, wel heel voorspelbaar allemaal. Interieur met hout ziet er dan wel weer verfrissend uit.

Best netjes, en zowaar een te openen panodak wat tegenwoordig best bijzonder is.
Lijkt van opzij gezien wel veel op een Volvo.

Geslaagd model! Voor mij een slag te groot maar zou hem zo op de oprit willen neerzetten. Licht interieur met hout overigens ook erg mooi!

Dashboard is weer "meer van hetzelfde", maar het past deze Q7 wel goed.
De basisvorm vind ik een verbetering, met die wat rechtere achterkant. Overall.....mooie auto.

Die blauwe mogen ze hier zo bij de deur zetten. Maar dan wel even dat drie-spaaks stuur erin.... ;)

Ik vind deze daklijn beter ogen dan de vorige uitvoering, dat oogde toch meer naar een soort 'megastation' dan een SUV zoals zn concurrenten van BMW en Mercedes. de enorme honingraten in de grille heeft dan weer echt niet mijn voorkeur, net als het verlichte logo achterop. kwestie van smaak, maar ik vind ze vreselijk.

De combinatie van gigantische grill met piepkleine koplampen vind ik lelijk. Het wordt stilaan weer tijd voor een sierlijke voorkant ipv die monsterlijke fronten.

2027-Audi-Q7-00010.webp

id die grille nou helemaal niet verlicht? wat zonde zeg, daar hadden ze echt wat leuks van kunnen maken :LOL:

VGVLsMp.jpeg

komt vast nog wel o_O

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik de primeur heb, ben op de luchthaven van München en volgens mij is hij hier vandaag voor de Duitse markt onthuld. Er werd allemaal champagne uitgedeeld (niet aan mij, had ik maar een pak moeten aantrekken ipv een korte broek denk ik). In het echt vind ik hem wat minder enorm ogen dan zijn voorganger - dat is iets goeds - en vind ik de grille weliswaar erg groot maar voor een SUV van tegenwoordig nog wel meevallen.
Zal morgen even foto's uploaden.

2026 Audi Q7
Hierbij dan mijn foto's. Van binnen is het allemaal scherm. Ik denk niet dat ze in het echt vaak zo dicht bij een koe gaan komen maar het geeft een idee van de schaal. Toch wel benieuwd wanneer ik er voor het eerst een op de weg zie.

Terug
Bovenaan