Audi TT en Nissan350Z: Foto's van de 350Z

Beetje afleiding kan zeker goed zijn. Verschrikkelijk verdrietig, hopelijk heb je ook veel steun van je omgeving.

Is dit de kleur die op de auto komt wat je liet zien in Maastricht? Ik vind het een hele mooie kleur!!

Ga je dit jaar trouwens ook weer naar JCS? Bij mooi weer wil ik weer gaan, dan laat ik me mooi rijden in de MX5 van mijn kameraad.

Is dit de kleur die op de auto komt wat je liet zien in Maastricht? Ik vind het een hele mooie kleur!!

Ga je dit jaar trouwens ook weer naar JCS? Bij mooi weer wil ik weer gaan, dan laat ik me mooi rijden in de MX5 van mijn kameraad.
Klopt, dit is de kleur die inmiddels op de auto zit die ik liet zien.
Ik wacht nog op de levering van de banden en dan kan ik een afspraak maken om de banden te laten momenten.
Er zijn ook nog swaybar endlinks besteld, die ook nog geleverd moeten worden.
Na montage moet de auto mog uitgelijnd worden, dus al met al kan het nog een paar weken duren voor ik kan rijden.
Ik wil inderdaad weer naar JCS gaan, dus we kunnen daar wel wat afspreken als je dat leuk vindt.

Zonder inhammetje is Aziatisch want die hebben allemaal een hendeltje naast de dorpel voor de tankklep.
Grappig dat dit zo'n Aziatisch kenmerk is? Nooit bij stiltgestaan. Enig idee hoe het komt dat zo'n ontwerpdetail kenmerkend is voor een regio?

mR7zESs_d.webp

Grappig dat dit zo'n Aziatisch kenmerk is? Nooit bij stiltgestaan. Enig idee hoe het komt dat zo'n ontwerpdetail kenmerkend is voor een regio?
Misschien bang voor diefstal van brandstof? Wanneer je de tankdop alleen van binnen kan openen, scheelt dat wellicht?
Bij mij vergrendelt de klep nu wanneer de auto op slot is, was bij de Focus niet zo meen ik, maar ja, dat was de auto altijd ontgrendeld bij het tanken. Dus weet dat ook niet zeker. Mondeo net zo.

Maar goed, genoeg off topic zo. Excuses @MX6

Ik vindt het wel een grappige discussie, nooit zo gelet op tankklepjes.
Bij de Volvo's werden ze electrisch ontgrendeld, maar zijn de klepjes rechthoekig.
En op de parkeerplaats zag ik net een Polo met een mooi rond tankklepje, maar die was hier ook al geplaatst.

Oh wat is ie mooi geworden!! En de kleur is echt prachtig zeg!! Heel mooi ook met heerlijke interieur zo zeg!

Heel veel plezier met de Z, maar dat gaat volgens mij wel lukken!!

Heerlijk interieur, was deze er ook niet in een bronzen kleur, eens een km of 10 in gereden, meer dan leuk!

Schitterend! Geluid van zo’n 350Z is ook echt prachtig. Ik denk dat ie gespoten is, ook sponningen en binnenkant portieren is blauw.

Zo dan, die is goed geworden. Hele mooie kleur en ook de wielen staan 'm fraai. Veel plezier ermee!

Schitterend! Geluid van zo’n 350Z is ook echt prachtig. Ik denk dat ie gespoten is, ook sponningen en binnenkant portieren is blauw.
Dat is toch altijd zo? Ik heb nog nooit een auto gehad waar ik de sponningen en binnenkant van de portieren niet dezelfde kleur hadden als de rest van de auto.

Allen bedankt voor de lovende woorden.

De auto is inderdaad gespoten.
Grappig ook hoeveel aandacht deze auto trekt, waar het geluid waarschijnlijk ook aan bijdraagt.
Hoewel dat geluid niet overal wordt gewaardeerd.
Bij aankomst in de straat was de jeugd al meteen aan het filmen en ze wisten zelfs dat het een 350Z was. Waarschijnlijk doordat de auto in veel populaire games zit.

Inmiddels ook de eerste eigenaardigheden ontdekt van deze auto.
Bij het ontgrendelen op afstand van de auto, wordt alleen de bestuurders deur ontgrendeld.
Ik dacht dat de passagierskant kapot was, maar als je nogmaals op de ontgrendelknop drukt, dan wordt de passagierskant ontgrendeld.
Het idee is dat een ongenode gast dan niet gelijktijdig kan instappen.

Het viel mij ook op dat de ruitensproeiers in de ruitenwisserarmen zitten, nog niet eerder gezien.
Ik wilde ook het dashboardkastje openen, maar 'de knop' op deze te openen bleek alleen een bekerhouder. De 'tweede knop' bleek de sigarettenaansteker.
Er zit dus geen dashboardkastje in, maar achter beide stoelen zit wel een opbergruimte.

Dat 2x ontgrendelen kan je bij veel auto’s instellen. Grote kans dat je deze extra ‘beveiliging’ dus ook weer kan uitzetten.

Net nagevraagd, maar dat kan niet.
Verder geen probleem, rij meestal toch alleen

Terug
Bovenaan