Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, dit is de kleur die inmiddels op de auto zit die ik liet zien.Is dit de kleur die op de auto komt wat je liet zien in Maastricht? Ik vind het een hele mooie kleur!!
Ga je dit jaar trouwens ook weer naar JCS? Bij mooi weer wil ik weer gaan, dan laat ik me mooi rijden in de MX5 van mijn kameraad.
Plus... hoeveel BMWs hebben een ronde tankklep zónder inhammetje?Er wordt specifiek gemeld dat het een BMW kleur is, daarom denk ik dat het iets anders is dan een BMW!
Grappig dat dit zo'n Aziatisch kenmerk is? Nooit bij stiltgestaan. Enig idee hoe het komt dat zo'n ontwerpdetail kenmerkend is voor een regio?Zonder inhammetje is Aziatisch want die hebben allemaal een hendeltje naast de dorpel voor de tankklep.
Misschien bang voor diefstal van brandstof? Wanneer je de tankdop alleen van binnen kan openen, scheelt dat wellicht?Grappig dat dit zo'n Aziatisch kenmerk is? Nooit bij stiltgestaan. Enig idee hoe het komt dat zo'n ontwerpdetail kenmerkend is voor een regio?
Ik verwacht een fraaie Japanse coupé en ook steeds meer een 350Z. Heel benieuwd!
de orginele Volk Rays Engineering LMGT4 velgen.
Dat is toch altijd zo? Ik heb nog nooit een auto gehad waar ik de sponningen en binnenkant van de portieren niet dezelfde kleur hadden als de rest van de auto.Schitterend! Geluid van zo’n 350Z is ook echt prachtig. Ik denk dat ie gespoten is, ook sponningen en binnenkant portieren is blauw.
Bij wrappen wordt dat vaak niet gedaan. Dat wordt er bedoeld.Dat is toch altijd zo? Ik heb nog nooit een auto gehad waar ik de sponningen en binnenkant van de portieren niet dezelfde kleur hadden als de rest van de auto.
Ah, dat wist ik niet. Ik vond het al wat apart.Bij wrappen wordt dat vaak niet gedaan. Dat wordt er bedoeld.![]()