Aus der Reihe nutteloze BRG-topics: "Niemand ontsnapt aan de milieu-lobby, zelfs 007 niet"

BRG

Wegverkenner
En alweer gaat een icoon voor de bijl... :(
Ik zie het al zo voor mij dat hij een achtervolging moet staken omdat hij door de hoge snelheid al meteen al zijn rijbereik opsoupeerde en 24u aan de lader moet :)

Bron

James Bond moet milieuvriendelijker worden

James Bond moet in zijn nieuwste filmavontuur wat milieuvriendelijker worden en daarom rijdt hij in een elektrische auto. Dat melden Britse media die dat van de filmmakers hebben vernomen. Bond blijft wel trouw aan het automerk waar hij al sinds heugenis in rijdt: Aston Martin.

Geheim agent 007 verruilt in de nieuwste film zijn op benzine rijdende Aston Martin voor een volledig elektrische Rapid E. Dit model van de Britse sportwagenfabrikant gaat eind dit jaar in productie en er worden er in eerste instantie slechts 155 van gemaakt, om de exclusiviteit te garanderen. De toekomstige verkoopprijs van de auto wordt geschat op ruim 290.000 euro.

763

Boomknuffelaar
In Britse media wordt gesuggereerd dat regisseur Cary Joji Fukunaga achter het plan zit. De regisseur zou bekend staan als een enorme boomknuffelaar die het karakter van 007 - tegenwoordig gespeeld door Daniel Craig - milieuvriendelijker wil maken. In de allereerste James Bond-film Goldfinger - ruim 50 jaar geleden - reed acteur Sean Connery al in een Aston Martin DB5. Die auto is later nog regelmatig teruggekeerd.

De nieuwe film krijgt de titel ‘Shatterhand’. De opnamen beginnen volgende maand en volgend jaar wordt hij in de bioscoop verwacht.

Trouwens sowieso onzin dat 007 überhaupt in een sedan zou gaan rijden, waarom zou hij dat in vredesnaam doen?
Zo snel uit mijn hoofd zijn het echt bijna altijd Coupe's of Cabrio's geweest, beetje jammer. ( al kan ik me nu opeens ook wel een 7-serie bedenken, de E38? )

was al bang dat hij in een prius of cynet ging rijden:p:p

of de fietso_Oo_O

Tja de tweedeursauto verdwijnt hè, ook bij 007.... Eigenlijk gek dat hij nog niet op een SUV of crossover overstapt.

Bond heeft ook wel eens een 2cv als dienstauto gehado_O
Ach mooi was die tijd : de Bond films... gelukkig ben je nog niet verplicht om ze te gaan bekijken.

Terug
Bovenaan