Jungleland
Startmotor
Een paar maanden geleden zijn mijn motorkap en gehele voorzijde van mijn 1 maand oude Peugeot 2008e gestolen, sinds 2 weken heb ik de wagen weer terug, dacht dat ondertussen het tuig wel weer was verder getrokken maar vorige week is 3 straten verderop ook bij een 2008 motorkap en gehele voorzijde gestolen.
Wagens staan gewoon langs de kant van een doorgaande en goed verlichte weg.
Wat of hoe is een manier om het de heren zo lastig mogelijk te maken, men schijnt eerst de motorkap te openen en dan de 4 bouten los te maken al vorens met de voorzijde verder te gaan.
Zat zelf te denk om de 4 bouten te voorzien van vast gelijmd kapje of dop, of de bouten met punt lasjes te zekeren, of het ze echt tegen houdt weet ik niet maar men is wel langer bezig en dat is iets wat men liever niet heeft.
Of kan er als men de motorkap opent een alarm afgaan, of is dat weer makkelijk uit te zetten met 1 knip van een draad?
Is het plaatsen van een kleine Tag een optie, zou ja hoe en welke?
Andere oplossingen zijn welkom.
Wagens staan gewoon langs de kant van een doorgaande en goed verlichte weg.
Wat of hoe is een manier om het de heren zo lastig mogelijk te maken, men schijnt eerst de motorkap te openen en dan de 4 bouten los te maken al vorens met de voorzijde verder te gaan.
Zat zelf te denk om de 4 bouten te voorzien van vast gelijmd kapje of dop, of de bouten met punt lasjes te zekeren, of het ze echt tegen houdt weet ik niet maar men is wel langer bezig en dat is iets wat men liever niet heeft.
Of kan er als men de motorkap opent een alarm afgaan, of is dat weer makkelijk uit te zetten met 1 knip van een draad?
Is het plaatsen van een kleine Tag een optie, zou ja hoe en welke?
Andere oplossingen zijn welkom.