aaa 2908969
Wegverkenner
Ik wil u graag informeren over een probleem met mijn Citroën Nemo. Het voertuig vertoont een lekkage van koelvloeistof. Helaas heb ik tot nu toe niet kunnen achterhalen waar de lekkage precies zit (soms ligt er een plasje onder de auto, soms niet, soms op een andere plek... ik kom er niet achter maar ik ben me ervan bewust dat ik om de paar dagen het reservoir moet bijvullen.
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij de garage, maar ik kan daar pas over drie weken terecht. Aangezien ik de auto dagelijks nodig heb, heb ik de volgende vraag: is het verantwoord om door te blijven rijden zolang ik het reservoir blijf bijvullen?
Tot nu toe heeft dit voorkomen dat de motor meter in het dashboard in het rood schiet.
Alvast bedankt voor uw advies.
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij de garage, maar ik kan daar pas over drie weken terecht. Aangezien ik de auto dagelijks nodig heb, heb ik de volgende vraag: is het verantwoord om door te blijven rijden zolang ik het reservoir blijf bijvullen?
Tot nu toe heeft dit voorkomen dat de motor meter in het dashboard in het rood schiet.
Alvast bedankt voor uw advies.