Auto privé verkocht in de afgelopen 2 jaar? Vragenlijst (5 min)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenivo

Wegverkenner
Ik ben bezig met een klein onderzoekje naar privé auto verkoop in Nederland. Specifiek voor mensen die de afgelopen 2 jaar hun auto via Marktplaats, AutoScout of een advertentie hebben verkocht (dus niet via een opkoper of inruil bij de dealer).

Ik heb een korte vragenlijst (10 vragen, ~5 minuten). Doel is om te begrijpen waar mensen tegenaan lopen, wat goed werkt, wat juist niet.

Geen marketing, geen mailinglijst, niks daarvan. Ik deel de bevindingen later wel terug in deze thread als er interesse is.

Uitnodigingen voor een enquête zijn niet toegestaan - moderatie.

Alvast bedankt voor wie even tijd heeft.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is in het kader van een onderzoekje voor mezelf. Ik onderzoek of ik een probleem op kan lossen met slimme tooling. Ik bied geen commerciële dienst aan, maar mocht ik op het forum niet mogen vragen om hulp met dit soort dingen (wel auto gerelateerd) dan mag dit topic uiteraard gesloten worden en hoor ik het graag.

Het is in het kader van een onderzoekje voor mezelf. Ik onderzoek of ik een probleem op kan lossen met slimme tooling. Ik bied geen commerciële dienst aan, maar mocht ik op het forum niet mogen vragen om hulp met dit soort dingen (wel auto gerelateerd) dan mag dit topic uiteraard gesloten worden en hoor ik het graag.
Je bied nog geen commerciële dienst aan denk ik.

In dit geval, persoonlijk en zeker met de aangegeven terugkoppeling van de resultaten, hebben we er niet zo'n moeite mee. Benieuwd naar het resultaat. Wellicht een tip: geef een deadline aan voor het invullen van de vragenlijst.

In dit geval, persoonlijk en zeker met de aangegeven terugkoppeling van de resultaten, hebben we er niet zo'n moeite mee. Benieuwd naar het resultaat. Wellicht een tip: geef een deadline aan voor het invullen van de vragenlijst.
Vraagje dan. Waarom mag een student dan niet posten?

• Leuk
Waarderingen: VMW
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan