Robbert1970
Startmotor
Beste allen,
De semi automaat van suzuki swift uit 2022 doet het soms niet.
Zodra de handel van stand N naar D wordt gezet pakt die hem soms niet.
Dit gebeurt eigenlijk nooit als ik start en direct wegrij, maar wel vaak als ik bij het stoplicht de auto in N zet en bij groen de bak in D zet om weg te rijden.
Soms pakt die dan wel weer na een paar keer proberen. ( hendel terug naar N en dan weer naar D).
De auto rijdt verder wel goed en geeft geen problemen als ik hem in D houdt de totale rit.
Ook bij het schakelen naar R heb ik nog geen problemen gehad.
Een universele garage hier ( Santiago, Chili) zegt dat de hele bak vervangen moet worden en dat dit 4k kost.
Behalve dat dit mijn inziens veel duur is, heb ik grote vraagtekens of dit zo is.
Iemand hier suggesties of ervaring wat dit kan ziin?
Alvast bedankt voor jullie input.
De semi automaat van suzuki swift uit 2022 doet het soms niet.
Zodra de handel van stand N naar D wordt gezet pakt die hem soms niet.
Dit gebeurt eigenlijk nooit als ik start en direct wegrij, maar wel vaak als ik bij het stoplicht de auto in N zet en bij groen de bak in D zet om weg te rijden.
Soms pakt die dan wel weer na een paar keer proberen. ( hendel terug naar N en dan weer naar D).
De auto rijdt verder wel goed en geeft geen problemen als ik hem in D houdt de totale rit.
Ook bij het schakelen naar R heb ik nog geen problemen gehad.
Een universele garage hier ( Santiago, Chili) zegt dat de hele bak vervangen moet worden en dat dit 4k kost.
Behalve dat dit mijn inziens veel duur is, heb ik grote vraagtekens of dit zo is.
Iemand hier suggesties of ervaring wat dit kan ziin?
Alvast bedankt voor jullie input.