Autoweek Forum Nazomermeeting!

ginkelvanmichiel

Asfaltkampioen
Omdat het er bijna weer tijd voor is: we moeten eens nadenken over onze traditie: de AutoWeek Forum Nazomermeeting! Een probleem is natuurlijk de locatie: er is steeds minder parkeerplek om een kleinschalige meeting te organiseren.

Vorig jaar hebben we in klein comité nog een bijeenkomst gehouden in Soesterberg; die plek wordt momenteel gerenoveerd- hoe het er daarna gaat uitzien is mij nog onbekend.

DATUMPRIKKER!

Laatst bewerkt:
dichtbij is ook deze parkeer plaats. ken het verder niet maar lijkt wel wat.
aSl8miB.jpeg

Leuk initiatief, hopelijk krijgen we nog wat mooie dagen. Ik ben er iig voor in.

Locatie van Pjotr is wel een goed idee.

Lijkt me leuk om te komen!
Misschien is De Wildenburg in Nijkerk ook een idee? Ligt meteen naast de A28 en zij hebben ook nog een erg groot parkeerterrein bij de visvijver.

Als het op een zaterdag kan, dan kunnen we de meetup bij Lucid in Hilversum kunnen laten plaatsvinden. Er is ruimte, gastvrijheid en je kunt dan (uiteraard) ook kennismaken met de Lucid Air en Gravity als je dat wilt. Moeten we wel even afstemmen voor de datum maar dat kan ik wel oppakken.

Laatst bewerkt:
Als het op een zaterdag kan, dan kunnen we de meetup bij Lucid in Hilversum kunnen laten plaatsvinden. Er is ruimte, gastvrijheid en je kunt dan (uiteraard) ook kennismaken met de Lucid Air en Gravity als je dat wilt. Moeten we wel even afstemmen voor de datum maar dat kan ik wel oppakken.

Kan ik 600 meter met de AE86 van de heuvel rollen naar de meeting! :LOL:

Dan willen we ook rijden

Terug
Bovenaan