Frits79
Asfaltkampioen
Ik linkte naar een voorbeeld. hoeveel zitplaatsen die heeft is niet relevant.Klopt, maar hij linkt naar een 5-zitter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik linkte naar een voorbeeld. hoeveel zitplaatsen die heeft is niet relevant.Klopt, maar hij linkt naar een 5-zitter.
Natuurlijk is dat wel relevant, OP is op zoek naar een zevenzitter. Dan link je toch ook naar een zevenzitter? Die zijn ook vaak gewoon wat duurder trouwens, dus is voor het budget ook domweg relevant.Ik linkte naar een voorbeeld. hoeveel zitplaatsen die heeft is niet relevant.
Ik ken weinig zevenzitters waar je de stoelen achterin níet kan inklappen. Ik kom alleen op sommige modellen van Chrysler en Dacia.Ik heb de BWM Gran Tourer gehad. Heerlijke auto. Stoelen achterin zijn nog best oké. En handig dat je ze makkelijk in kan klappen als je ze niet nodig hebt. Ik had een 220i automaat, die kon je ook nog behoorlijk sportief rijden maar verwacht geen sportauto uiteraard. De auto is vooral heel comfortabel en luxe. Ik zou hem zo weer kopen.
Het is totaal niet relevant, maar leuk geprobeerd. Ik liet gewoon een betere optie zien dan de 218i of het nou een zevenzitter is of niet dat doet er niet toe. Ik zeg namelijk nergens dat hij perse deze auto moet kopen.Natuurlijk is dat wel relevant, OP is op zoek naar een zevenzitter. Dan link je toch ook naar een zevenzitter? Die zijn ook vaak gewoon wat duurder trouwens, dus is voor het budget ook domweg relevant.