Ik zou toch eens wat serieuzer naar de Skoda Kodiaq gaan kijken. Ruim, 3e zitrij lijkt te voldoen voor kids en volgens mij aardig betrouwbaar en waardevast.

Link ter indicatie en je kan de 3e zitrij goed zien.

Ik heb de BWM Gran Tourer gehad. Heerlijke auto. Stoelen achterin zijn nog best oké. En handig dat je ze makkelijk in kan klappen als je ze niet nodig hebt. Ik had een 220i automaat, die kon je ook nog behoorlijk sportief rijden maar verwacht geen sportauto uiteraard. De auto is vooral heel comfortabel en luxe. Ik zou hem zo weer kopen.

Ik linkte naar een voorbeeld. hoeveel zitplaatsen die heeft is niet relevant.
Natuurlijk is dat wel relevant, OP is op zoek naar een zevenzitter. Dan link je toch ook naar een zevenzitter? Die zijn ook vaak gewoon wat duurder trouwens, dus is voor het budget ook domweg relevant.

Ik heb de BWM Gran Tourer gehad. Heerlijke auto. Stoelen achterin zijn nog best oké. En handig dat je ze makkelijk in kan klappen als je ze niet nodig hebt. Ik had een 220i automaat, die kon je ook nog behoorlijk sportief rijden maar verwacht geen sportauto uiteraard. De auto is vooral heel comfortabel en luxe. Ik zou hem zo weer kopen.
Ik ken weinig zevenzitters waar je de stoelen achterin níet kan inklappen. Ik kom alleen op sommige modellen van Chrysler en Dacia.

Natuurlijk is dat wel relevant, OP is op zoek naar een zevenzitter. Dan link je toch ook naar een zevenzitter? Die zijn ook vaak gewoon wat duurder trouwens, dus is voor het budget ook domweg relevant.
Het is totaal niet relevant, maar leuk geprobeerd. Ik liet gewoon een betere optie zien dan de 218i of het nou een zevenzitter is of niet dat doet er niet toe. Ik zeg namelijk nergens dat hij perse deze auto moet kopen.

Iemand hier met ervaring met verbruik en kwaliteit/onderhoud kosten van de Nissan X-Trail 7 zitter van circa 2019?
Zelfde voor de BMW grand tourer 218i 7 zitter.

Terug
Bovenaan