Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GT 1973 zei:De Volkswagen T4 is ineens weer populair. Lange tijd waren ze niet meer verkrijgbaar, omdat ze naar het buitenland gingen. Ik vraag me af waar de huidige T4's vandaan komen. Maar als je er eentje kunt krijgen, heb je er een perfecte comfortabele ruime en compacte bus aan.
AFW zei:Iemand vroeg ook over levensvatbaarheid van een uitlaatservice, ja ik denk er is maar 1 manier om er achter te komen, ik ben bereid ook gewoon te reizen met die bus dus bijvoorbeeld ochtend eigen omgeving en middag uitwijken. Daarnaast wil in nog wat aktiviteiten er bij doen op huisdieren gebied en ik wil serieus 7 dagen per week gaan draaien al is het maar zaterdag en zondag ochtend, aan mijn inzet gaat het niet liggen, ik wilde gewoon voor baas gaan werken maar als je gat van paar jaar in cv hebt kom je niet aan de bak, dus ja dan ga ik maar vol voor mezelf. Ik heb geen keus ik moet eten en hoef niet rijk te worden.