yep1
Startmotor
Hallo
Een kennis van mij uit de Oekraine die hier woont heeft flink gespaard en wil graag een auto kopen. Het budget is 8000 euro. Ze zoekt een automaat. De auto wordt gebruikt voor woon-werk verkeer max 50km per dag. We zoeken in regio Twente. De enige eis is dat de auto betrouwbaar moet zijn en niet te veel onderhoud nodig heeft. Ik heb zelf al wat voor haar rondgekeken en zie wel veel Citroen C1 en C3 en Peugeot maar naar wat inlezen moet je daar volgens mij van afblijven.
Ik heb zelf een kleine shortlist gemaakt waarvan ik denk (ben geen kenner) wat een goede optie zou kunnen zijn
www.autoweek.nl
www.autoweek.nl
het gaat om de Toyota Verso-S 1.3
www.autowereld.nl
Iemand nog tips/adviezen?
Een kennis van mij uit de Oekraine die hier woont heeft flink gespaard en wil graag een auto kopen. Het budget is 8000 euro. Ze zoekt een automaat. De auto wordt gebruikt voor woon-werk verkeer max 50km per dag. We zoeken in regio Twente. De enige eis is dat de auto betrouwbaar moet zijn en niet te veel onderhoud nodig heeft. Ik heb zelf al wat voor haar rondgekeken en zie wel veel Citroen C1 en C3 en Peugeot maar naar wat inlezen moet je daar volgens mij van afblijven.
Ik heb zelf een kleine shortlist gemaakt waarvan ik denk (ben geen kenner) wat een goede optie zou kunnen zijn
Hyundai ix20 occasion 2011 in Teuge
Hyundai ix20, Zwart, 121732 km, Benzine, MPV, 5 deuren,...
Renault Clio occasion 2011 in Enschede
Renault Clio, Blauw, 113648 km, Benzine, Hatchback, 5 deuren,...
Occasions - MODX Revolution
Wij streven er altijd naar om betaalbare, nette en goed onderhouden auto’s op voorraad te hebben. Bent u misschien zelf wel opzoek naar een occasion en komt u er alleen niet uit? Dan gaan wij met uw samengestelde wensen opzoek naar een passende auto. Daarbij behoort ook inruil tot de mogelijkheden.
hellecate.nl
Toyota Yaris 1.3 VVTi Aspiration | TREKHAAK | AIRCO | 2009 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2009, Benzine, Automaat, Hatchback, Blauw
Iemand nog tips/adviezen?
Laatst bewerkt: