gast 4880503
Startmotor
Ik kan een Toyota Yaris hybrid (link: https://www.autoscout24.nl/aanbod/-fe14 ... 296f87833b) overnemen voor 8k, vorige week nieuwe apk en vorige jaar nieuwe 4 seizon banden, panorama dak. Wel met wat aardig gebruikerssporen (lees krassen en kleine deukjes/putjes). Nu is dit volgens mij wel een goede deal wat je ervoor terug krijgt.
Alleen zat ik te denken. Aangezien ik zelf geen auto inruil is het misschien verstandiger om bij een dealer te kopen om zo eventuele korting en garantie te krijgen ? Daarnaast twijfel ik tussen de yaris, auris en Lexcus CT200 (zelfde systeem) maar nog niet getest. Ik moet voor morgen kiezen of ik deze wil of een andere. Wat zeggen jullie?
Budget is 10k, maar liefst rond de 8
Alleen zat ik te denken. Aangezien ik zelf geen auto inruil is het misschien verstandiger om bij een dealer te kopen om zo eventuele korting en garantie te krijgen ? Daarnaast twijfel ik tussen de yaris, auris en Lexcus CT200 (zelfde systeem) maar nog niet getest. Ik moet voor morgen kiezen of ik deze wil of een andere. Wat zeggen jullie?
Budget is 10k, maar liefst rond de 8