VolvoVos Startmotor 19 aug 2026 #1 Zag ik net: *knip* Als je denkt over het kopen van een Amerikaanse auto, kijk deze video's en denk dan nog eens goed na... :-( Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2026
Zag ik net: *knip* Als je denkt over het kopen van een Amerikaanse auto, kijk deze video's en denk dan nog eens goed na... :-(
DeeTwee Kilometervreter 19 aug 2026 #4 "...EN DIT IS WAAROM" Oftewel: vertel me dat je clickbait-rotzooi plaatst, zonder me te vertellen dat je clickbait-rotzooi plaatst.
"...EN DIT IS WAAROM" Oftewel: vertel me dat je clickbait-rotzooi plaatst, zonder me te vertellen dat je clickbait-rotzooi plaatst.
camperfan Kilometervreter 19 aug 2026 #5 dit is waarom is ook irritante click bate wat ook steeds vaker te lezen is bij online kranten.
Fr1kandelbr00dje Kilometervreter 20 aug 2026 #6 Nou inderdaad zeg...Volgens mij is deze hele topic niets meer dan één grote bangmakerij. En zowieso moet je die (AI?) Youtube filmpjes met een korrel zout nemen.
Nou inderdaad zeg...Volgens mij is deze hele topic niets meer dan één grote bangmakerij. En zowieso moet je die (AI?) Youtube filmpjes met een korrel zout nemen.