BMW 4-serie cabrio - configuratie

Ik kreeg “mijn” M4 cabrio op de BE configurator vlotjes boven de 140.000€ hoor ;)
Omdat ik geen BMW ID heb kan ik het niet delen, het was een enorm donkere PTS paarse kleur naar zwart neigend. Er waren verrassend weinig interieurkeuzes, dus gehouden bij een soort gebroken wit met zwart M sportkuipen.
Dan nog een pakketje hier en daar en hoppa dik 140K bij elkaar geclickt.

BMW 430i
cosySec

cosySec

Sinds de facelift zijn een aantal opties niet meer leverbaar zoals het met leer beklede bovenzijde van het dashboard (code 4M5) en laserverlichting. Zaken die voorheen standaard waren, zoals digitale temperatuur-regeling voor de achterpassagiers, zijn ook verdwenen. Niet dat dit echt zinvol was want cabrio en weinig plek voor passagiers, maar toch. Door dit soort maatregelen is de prijs van deze auto concurrerend gebleven.

Laatst bewerkt:
Laser is door BMW wegbezuinigd onder het mom van “moeilijk te recycleren en een afwijkende USA wetgeving”. Was trouwens een dure grap als optie en nu doen de huidige Adaptive Matrix LED er nog amper voor onder.
Wel leuk om te zien met dat blauw!

Ik vind de meerwaarde van laser ook het geld niet waard. Die blauwe accenten zien er tof uit, maar het verschil met adaptive led is te klein. Ja, het schijnt iets verder in het donker op de Autobahn. Ja, het reflecteert iets minder fel op de borden onderweg. Maar dat is wat mij betreft geen duizenden euro's waard.

Terug
Bovenaan