A
Anoniem
Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
SportLeicht zei:Mooie klassieke belijningen, op het eerste oog dacht ik: E38 .....
Twix zei:Zie ik daar ook een Hoffmeister knik?
929V6 zei:...maar je zult zien dat ze dat weer met een of ander designfrutsel verpesten. .
SportLeicht zei:929V6 zei:...maar je zult zien dat ze dat weer met een of ander designfrutsel verpesten. .
Lekker positieve benadering...![]()
929V6 zei:SportLeicht zei:929V6 zei:...maar je zult zien dat ze dat weer met een of ander designfrutsel verpesten. .
Lekker positieve benadering...![]()
Niet geheel zonder reden, want op een aantal foto's kun je zien dat het plaatwerk achter de bestickering niet helemaal vlak is. Misschien om analytici zoals ik te misleiden, maar het zou ook kunnen dat daar inderdaad zo'n frutsel zit.
Moderator
SportLeicht zei:Wordt een mooie BMW met de nodige klassieke stijlelementen. Hoffmeisterknik ala E23/E32, tikkeltje sharknose, strakke belijning...Komt vast helemaal goed
929V6 zei:SportLeicht zei:Wordt een mooie BMW met de nodige klassieke stijlelementen. Hoffmeisterknik ala E23/E32, tikkeltje sharknose, strakke belijning...Komt vast helemaal goed
...en voorwielaandrijving.
Althans, je weet maar nooit.:T
Sport Leicht zei:Knappe conclusies in de 2 berichten hierboven, blijkbaar op basis van een eerste de beste slechte impressie.
Voorlopig is dit de meest duidelijke foto van het front, waaruit qua grill en lichtunits nog weinig valt te concluderen.
![]()
Joop Passchier zei:De manier van inpakken van de neus duidt er in ieder geval op dat er iets onder zit wat BMW nog heel graag voor zich wil houden (logisch).
Joop 5528328 zei:Joop Passchier zei:De manier van inpakken van de neus duidt er in ieder geval op dat er iets onder zit wat BMW nog heel graag voor zich wil houden (logisch).
Niet zo aanstellen, zo gebeurt het bij elk nieuw model/facelift en dat weet jij ook![]()
Koste me nog geen minuut.
MCW zei:Koste me nog geen minuut.
Dat zijn geen plastic kappen om dingen te verhullen. Maar alleen wat folie in gek patrool om niet alles prijs te geven, klein verschilDe echte koplampen, grille, vorm bumper etc is bij deze namelijk al in grote lijnen te zien, bij de i7 niet
De i7 is dan ook niet in hetzelfde stadium nog. Joop Passchier had het over de X7 in dit geval.
Elk merk camoufleert op die manier, niet alleen BMW. Had gedacht dat de 'autoliefhebbers' die kennis wel zouden bezitten.
MCW zei:De i7 is dan ook niet in hetzelfde stadium nog. Joop Passchier had het over de X7 in dit geval.
Oke maar dan nog. Bij de X7 gebruiken ze plastic kappen, bij die C-klasse niet. Dus je vergelijking klopt gewoon niet
Ja niet dusJoop 5528328 zei:Koste me nog geen minuut.
![]()
Joop 5528328 zei:MCW zei:De i7 is dan ook niet in hetzelfde stadium nog. Joop Passchier had het over de X7 in dit geval.
Oke maar dan nog. Bij de X7 gebruiken ze plastic kappen, bij die C-klasse niet. Dus je vergelijking klopt gewoon niet
De extra kunststof motorkap zien we voor het gemak maar even over het hoofd?
Sport Leicht zei:...wat dan dus betekent dat die impressie (post 07.45 uur) er faliekant naast zit.
Joop Passchier zei:Joop 5528328 zei:MCW zei:De i7 is dan ook niet in hetzelfde stadium nog. Joop Passchier had het over de X7 in dit geval.
De extra kunststof motorkap zien we voor het gemak maar even over het hoofd?
Ik niet, maar ook hier zie je wel dat alles gewoon op z'n plek zit.
Bij de BMW niet.
OF we zien de definitieve positie van de koplampen en zullen de impressies hoogstwaarschijnlijk dicht in de buurt zitten van het eindresultaat.