BMW iX1 facelift

Alfista

Kilometervreter
  • BMW bereidt zich voor om zijn kleinste SUV te updaten met Neue Klasse-stijl en -technologie.
  • De vernieuwde X1 en iX1 krijgen een volledig nieuw exterieur en een vernieuwd interieur.
  • De IX1 zou volgend jaar al op de markt kunnen komen en zal dan zelfs als een nieuwe generatie worden beschouwd.
Prototype VS illustraties :
2027-BMW-X1-905-6-1536x1014.webp

2027-BMW-X1-001ILL-1536x864.webp

2027-BMW-X1-905-3-1536x1015.webp

2027-BMW-X1-002ILL-1536x864.webp

Hoop dat de aanpassingen ook van technische aard zijn, om niet te ver uit de pas te lopen met de nieuwe iX3 en i3. Een iX1 met 800V en 700 km WLTP klinkt als een potentieel verkoopkanon.

Hoop dat de aanpassingen ook van technische aard zijn, om niet te ver uit de pas te lopen met de nieuwe iX3 en i3. Een iX1 met 800V en 700 km WLTP klinkt als een potentieel verkoopkanon.
Dan moet er volgens mij een compleet ander platform onder de auto geschroefd worden. Zie ik niet gebeuren in het kader van een facelift.

Als de iX1 dezelfde techniek houdt, zou deze een grote prijsverlaging moeten krijgen. Een leuk aangeklede iX1 kost 60k, iets daarboven begint dadelijk de basisuitvoering van de iX3. De iX3 is technisch dan veel interessanter. Dit was bij de uitgaande iX3 niet het geval.

Ik vind dat alle BMW's in prijs verlaagd moeten worden ;)

De Mini Countryman, die volgens mij verregaand dezelfde auto is, wordt voor ruim 10k minder aangeboden. En dan nog heb je niet echt topspecs voor het geld.

Mij trekt het niet maar ik ben dan ook niet zo gevoelig voor logootjes. Gelukkig voor bmw zijn heel veel andere mensen dat wel.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan