BMW iX3 - configuratie

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Ik ben eens in de oneindige optiewereld van BMW gedoken, en wel met de BMW iX3. Daarbij vond ik de standaard motor en accu met een range van meer dan 600 km wel voldoende. Kleur uiteraard rood en de lichte wielen (ook standaard). Lichte interieurkleur en van buiten ook redelijk sober, ingetogen. Een stuur zonder gekke vertikale spaak lijkt me prettiger. Ook geen grille- en logoverlichting en de sfeerverlichting vind ik vaak alleen maar afleiden. Ik kom uit tot deze configuratie en heb een paar beelden hieronder bijgevoegd. Maar je kunt je uiteraard helemaal te buitengaan aan de opties - ik ben benieuwd naar jullie resultaat!
WB1Ye06.jpeg

8upKoqV.jpeg

Sf4tcML.jpeg

Laatst bewerkt:
Die Java Green is leuk Frits79 (kleurtje van 5K :oops: ); ik had er 1 geconfigureerd in Sepang Bronze (dat kleurtje is zelfs NOG wat duurder) zelfde velgen als de groene, een lichtkleurig interieur en een panodak want ik zou niet kunnen leven met die lelijke flensnaad in het dakpaneel als er zoveel geld van de rekening gaat.

Config niet afgerond, op het einde moest ik een BMW login aanmaken, tja laat dan maar.

cosySec

cosySec

cosySec

cosySec

BMW iX3 50 xDrive M Sportpakket Pro​

BMW Individual Tansanit metallic
20 inch LM Aerodynamic (Styling 1047 M) Bicolor
Interieur Design Contemporary Schwarz Bicolor

Elektrische actieradius (WLTP) 796 km
All-in prijs € 82.664,30

Laatst bewerkt:

Zo zou ik hem bestellen. Groen achtig interieur kleurtje. Harman kardon en assisted drive erop.

Wel echt te dom voor woorden dat je een HANDMATIG zonnescherm voor het dak moet BIJBESTELLEN terwijl dat gewoon standaard elektrisch moest zijn (en was).

Zo heel veel is er niet te configureren. Zo zou ik hem wel willen: https://configure.bmw.nl/nl_NL/configid/wgvlei2o

M-Sport uitvoering, oogt net wat beter dan de standaard en vind de M-Sport Pro in verhouding te duur voor wat je krijgt.
Individual kleur zou ik geen 5000eu voor over hebben. Verder veel wit/grijs/zwart en dus rood.
Maatje grotere en mooiere velgen. Nog een maat groter is nog mooier, maar ook heel veel duurder.
M-Sport stuurwiel, want het standaard stuurwiel lijkt mij niet echt prettig. Kost 110eu
Innovation pack (want Harman Kardon is een must, HUD is een pre en driving assistant plus is een must). Met 1995eu wel geld, maar niet heel erg duur.
Parking pack, want volgens mij zijn parkeercamera's niet standaard. Met 595eu wel te overzien.
Verwarmd stuurwiel, idioot dat dat altijd een losse optie moet zijn. Kost echter maar 345eu
Trekhaak en getint glas achter om het af te maken.

De 40 lijkt mij goed genoeg, scheelt toch iets van 8k. Deze configuratie komt dan op 74.500eu, ik vind het voor BMW begrippen redelijk.

cosySec

Terug
Bovenaan