Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
schumi1986 zei:Echt prachtig zo met die glas coating! Jou auto heeft daar ook echt wel een lekker kleurtje voor zeg..
Hebben ze voor het aanbrengen van de glas coating nog correcties aan de lak gemaakt ? professionele poetsers beginnen vaak na het onvangen van een nieuwe auto met een controle van de lak en zijn volgensmij zelde tevreden over de staat van de fabriekslak na ontvangst van een nieuwe auto.
Nu genieten maar! Lijkt mij een hele gerust stelling dat deze niet langs de kant van de weg hoeft te staan.
schumi1986 zei:Nu genieten maar! Lijkt mij een hele gerust stelling dat deze niet langs de kant van de weg hoeft te staan.
AlbertsH zei:Fraai uitgevoerd, de blauwe kleur doet hem veel goeds en ik wil het feestje zeker niet verstoren, ik vind de Audi S3 er persoonlijk toch wat stoerder/fraaier uitzien, wel 30 pk minder dan.
[D2] zei:AlbertsH zei:Fraai uitgevoerd, de blauwe kleur doet hem veel goeds en ik wil het feestje zeker niet verstoren, ik vind de Audi S3 er persoonlijk toch wat stoerder/fraaier uitzien, wel 30 pk minder dan.
En 2 cilinders minder dan. En een DSG ipv de onvolprezen achttrapsautomaat van ZF dan. En wel meer betalen dan (vanafprijs). En die facelift van de A3/S3 dan, de BMW is juist opgeknapt, voor de Audi geldt mijns inziens het tegenovergestelde. Ik zou zelfs zonder enige vorm van proefrit de BMW aanvinken.
[D2] zei:AlbertsH zei:Fraai uitgevoerd, de blauwe kleur doet hem veel goeds en ik wil het feestje zeker niet verstoren, ik vind de Audi S3 er persoonlijk toch wat stoerder/fraaier uitzien, wel 30 pk minder dan.
En 2 cilinders minder dan. En een DSG ipv de onvolprezen achttrapsautomaat van ZF dan. En wel meer betalen dan (vanafprijs). En die facelift van de A3/S3 dan, de BMW is juist opgeknapt, voor de Audi geldt mijns inziens het tegenovergestelde. Ik zou zelfs zonder enige vorm van proefrit de BMW aanvinken.
JDx zei:[D2] zei:AlbertsH zei:Fraai uitgevoerd, de blauwe kleur doet hem veel goeds en ik wil het feestje zeker niet verstoren, ik vind de Audi S3 er persoonlijk toch wat stoerder/fraaier uitzien, wel 30 pk minder dan.
S3 < M140i < RS3
Stond gister op Eindhoven Airport een M135i in dezelfde kleur en ik denk dat die glascoating z'n geld dubbel en dwars waard is, want die oogde al aardig dof. Weet niet van welk bouwjaar hij was, maar zeker niet ouder dan 5 jaar.
iDutchman zei:Dank voor de reacties!
Ben met de M140i gisteren naar de IAA in Frankfurt gereden (waar ik nu ben).Traditie waar ik elke editie heen ga. Auto deed het voortreffelijk.
Alleen geen M140i of M240i bij de BMW afdeling op de IAA. De mijne blijft lekker in de garage staan :T
iDutchman zei:Dank voor je reactie, Bofkont! Ik weet dat jij dit extra kan waarderen
Nog een foto :
![]()
En de dashcam voor:
![]()
en achter (zie je - mede door donkere ruit - niet zitten):
![]()
iDutchman zei:2 weken terug de auto 'uitgelaten' op een onbegrensd stukje Autobahn. Hier de beelden 200 - 260 km/h inc dashcam footage.
Video:
https://youtu.be/wcaiOuyFssY
speedtouch zei:Iedereen het zijne, maar dat je dat wilt, boven de 250....
Bofkont zei:Zo dan die trekt echt ongekend hard door boven de 200
Dan moet er echt wel heel iets serieus komen om dat te kunnen bijbenen.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bofkont zei:Zo dan die trekt echt ongekend hard door boven de 200
Ik wou al zeggen, kom maar op![]()
Bofkont zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bofkont zei:Zo dan die trekt echt ongekend hard door boven de 200
Ik wou al zeggen, kom maar op![]()
Nou kom maar op met een soort gelijk filmpje, ben wel benieuwd of je dat een beetje kunt bijbenen![]()
iDutchman zei:De auto is absoluut begrensd en gaat niet harder hoor. Moet je denk ook niet willen![]()
uwbuurman zei:Ik denk het niet.
s velthuis zei:uwbuurman zei:Ik denk het niet.
Ik denk het wel. Wat is de actieradius op een tank bij die snelheid? Ik word vaak zat voorbij geblazen in Duitsland. Niet zelden rij ik ze bij het eerste de beste tankstation weer voorbij.
Bofkont zei:Niet dus![]()
Bofkont zei:Velthuis,
Is het belangrijk wie wint??
Af en toe ongelimiteerd knallen is best leuk, zeker met een potente wagen, helemaal in Duitsland waar je dan niet gelijk bang hoeft te worden van de flits maffia.
adinsx zei:Heerlijk en herkenbaar! De Z4 35iS had ongeveer hetzelfde blok toch?
En wat betreft snelheid: als de situatie het toe laat prima te doen. Voordeel, je hebt een automaat. De Giulia Q welke ik laatst mee had was een handbak en met dergelijke snelheid schakel je dan liever niet meer, maar hij moest echt naar zes
En jij kan elke dag genieten. Het blijft een heerlijke uitvoering![]()
iDutchman zei:Huh? Hoe is dit nou weer een discussie geworden over het feit of je met een diesel (CC op 130) sneller bent dat wanneer je de begrensde top van 260KM/H probeert te halen. Duidelijk dat sommige mensen er weer bijzonder weinig van begrijpen en lekker achter de computer topics aan het vervuilen zijn.![]()
iDutchman zei:Huh? Hoe is dit nou weer een discussie geworden over het feit of je met een diesel (CC op 130) sneller bent dat wanneer je de begrensde top van 260KM/H probeert te halen. Duidelijk dat sommige mensen er weer bijzonder weinig van begrijpen en lekker achter de computer topics aan het vervuilen zijn.![]()