BMW Vision Neue Klasse

Fr1kandelbr00dje

Kilometervreter
Net iets te vroeg gelekt:
236971-bmw%20vision%202.jpg

bmw%20vision%2022.jpg

bmw%20vision%20222.jpg

bmw%20vision%202222.jpg

bmw%20vision%20333.jpg

https://autoblog.rs/blog/auto/concept-cars/2023/09/01/bmw-vision-neue-klasse-concept

Dat is even wennen. Strak, maar wel vreemde lichtunits. Achterkant lijkt op een jaren tachtig Giulietta!

Ja ik vind het ook aardig Italiaans overkomen. Van de zijkant vind ik het gedeelte rond de D-stijl wat vreemd ogen maar verder ben ik blij dat ze weer de strakke kant op gaan. Alleen.. net als VW mis ik toch het typische Duitse design wat past bij een Bmw. En ook zij gaan over op zeer minimalistische interieurs.

Ik vind het wel mooi maar mis toch het wow-gevoel wat ik nog steeds heb bij enkele oudere generaties 3-serie.

Ik vind de foto's wel heel erg slecht. Ik heb vanmiddag de beursvideo gezien en daar ziet hij er een stuk mooier uit dan hier op de foto's.

als dit het nieuwe BMW design gaat worden ben ik voor. Eindelijk weer wat fraais na al die lelijke zooi van nu.
Benieuwd wanneer we deze designtaal in productie modellen gaan zien.

Ik vind de foto's wel heel erg slecht. Ik heb vanmiddag de beursvideo gezien en daar ziet hij er een stuk mooier uit dan hier op de foto's.
Jup eens, maar is altijd met BMW. Ik was aangenaam verrast toen ik live beelden zag van de 5 serie. Daar moest ik qua foto’s heel erg aan wennen.

Terug
Bovenaan