BMW X5 G65 2026

MB 300SL

Kilometervreter
1sihVQa.jpeg

R6mKnzy.jpeg

7x9v6qF.jpeg

JZOBmgC.jpeg

M7v7Ziy.jpeg
BJV1ACB.jpeg

Zo te zien kloppende verhoudingen, lijkt iets minder hoog dan de huidige X5 en dat staat hem goed.

En in tegenstelling tot de 7, 5 en X3 lijkt er zowaar weer een panorama-schuifdak in te komen! Zou BMW tot inkeer zijn gekomen?
46fc90L.jpeg

Ook benieuwd - spionage foto's zijn maar wat ze zijn natuurlijk, maar hier lijkt de achterruit optisch klein voor het formaat auto. Jammer dat ze de wisser A niet onder de spoiler hebben verstopt zoals Range dat doet. En hopelijk is het ruitje afzonderlijk te openen, super handig vond ik dat! En een dak dat effectief open kan.

Ik vind de achterlichten wel fraaier qua vormgeving tov de huidige met die rare X (pre LCI was veel beter) alleen wel erg druk. En profil klopt die, voorkant vind ik alleen te steil aflopen en daardoor wat miezerig snuitje voor een X5

IMG-0036.jpg

Dit is hoe de X5 moet zijn.

Begint voor mijn gevoel wat in de buurt van concullega Audi te komen qua vormgeving, langgerekter, misschien wat minder hoog op de pootjes. Meer een superstation dan de wegversie van een jeep, om het heel wart/wit oneerbiedig te zeggen.

@De Dude, dat is weer leuk, die achterlichten is juist het enige van ik weer mooier vind aan de LCI versie, schijnt alleen wel een klusje te zijn om ze netjes in de pre te krijgen. :unsure:

De Dude, ik had precies hetzelfde idee als jou. Alleen zocht ik een foto van de eerste generatie :)
260759807

Terug
Bovenaan