BMW X5 (G65) - configuratie

De Dude

Petrolhead
IMG-1863.jpg%0A
IMG-1864.jpg%0A
IMG-1865.jpg%0A
IMG-1866.jpg%0A
IMG-1867.jpg%0A

Link naar configuratie

Opzich staat er zo best een knappe auto. Voor €154k wel full option zo.

Positief:
  • Leder en m’n fav: Merino tartufo
  • Schuifdak
  • Mooie velgen

Maar wat valt me op in negatieve zin
  • Goedkoop interieur op het oog want geen idee in echt
  • Geen comfort stoelen meer
  • Geen iDrive
  • Merino tartufo is gewoon saai zelfde kleur bruin nu en volgens mij geen volleder. dat was wel anders
  • Bijna geen mogelijkheid om de auto op individuele smaak te brengen: galvanistische knoppen, ander hemeltje, andere sierlijsten, andere raamomlijsting. Niks van dit alles.
  • Bekleding keuze ook beperkt
  • Split achterklep is niet meer

Dit is wat ik bedoel met echt individual tartufo leder
IMG-1869.jpg

Mooi vergelijk ook, m’n configuratie van de vorige X5. Doe mij die maar :D

Laatst bewerkt:
In BE geeft de X5 configurator nu een "404" foutmelding, ze werken er dus aan -> verwacht jullie maar aan mijn over the top X5 Diesel eens het wel online is :giggle:

In BE geeft de X5 configurator nu een "404" foutmelding, ze werken er dus aan -> verwacht jullie maar aan mijn over the top X5 Diesel eens het wel online is :giggle:

Dit had ik vanmiddag bij de NL config. gezien de verkopen in BE zou ik denken dat ze die config meer prio zouden geven :p

De BE-configurator werkt - Ik krijg mijn X5 Diesel voorlopig niet duurder dan 107.230,50€ (ja ja, 0,50€ na de komma) ook niet met alle denkbare gekkigheid inclusief een maffe koffer op de trekhaak.
De beperkte kleur- en interieurkeuzes vallen me ook tegen & ik wil een high end audio, niet zo een laf BMW sound system met "maar" 18 speakers :ROFLMAO:

De duurste kleur was Dravidgrau - ik meld me weer als de Individual / PTS kleuren er zijn, want dit moet qua config veel gekker / duurder kunnen!

In DE start ie bij €99.750,- voor de i40, best wel “scherp” geprijsd!

112k inclusief opties!

Wat mij opvalt is dat je idd weinig kunt personaliseren.

IMG-1324.jpg

IMG-1325.jpg

Basisprijs van een DIESEL is 97K hier en dan 10K aan opties...
Geen gekke M Sport Plus uitvoering want dan komt er vlot 7K bij en dat past niet bij mijn ascetische levensstijl hahaha.

De BE-configurator werkt - Ik krijg mijn X5 Diesel voorlopig niet duurder dan 107.230,50€ (ja ja, 0,50€ na de komma) ook niet met alle denkbare gekkigheid inclusief een maffe koffer op de trekhaak.
De beperkte kleur- en interieurkeuzes vallen me ook tegen & ik wil een high end audio, niet zo een laf BMW sound system met "maar" 18 speakers :ROFLMAO:

De duurste kleur was Dravidgrau - ik meld me weer als de Individual / PTS kleuren er zijn, want dit moet qua config veel gekker / duurder kunnen!
Jij vind een Bowers en Wilkins set niet genoeg?

Nee Frits79, ik ben meer een Bose man - als dat genoeg is voor een Porsche 911 dan ook voor mij als skeere auto eigenaar zeker :ROFLMAO:

Alle gekheid op een stokje : de BE configurator haperde nog langs alle kanten toen ik aan de slag ging, dus ik kom zeker nog met een verbeterde poging.

Is B&W tegenwoordig niet wat H/K vroeger was? Nou voldoet dat prima, maar ik kan me voorstellen dat je als audiofiel soms net een stapje meer wil.

Zolang er geen dashboard in de configurator staat laat ik de hele auto mooi aan me voorbij gaan. 143.000???? Serieus voor deze binnenkant? Niet alleen BMW is dan de weg kwijt lijkt me.

wel jammer dat geen mooie leer kleuren aanbieden, bij MB kun je nog kiezen uit rood, groen, blauw. BMW alleen wat laffe kleurtjes. grijs, grauw, nietszeggend en 2 bruin tinten die nog redelijk zijn/
en die duidelijke push naar plastic bekleding mag ook wel eens ophouden.

Terug
Bovenaan