Carlinkit T-Box Plus - Maak van je CarPlay een Android systeem

A

Anoniem_1738404004

Guest
weg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dit best een leuke tip anders!

Er zijn legio van dit soort prutsoplossingen op de markt en de ene werkt inderdaad goed...de andere is gewoon knudde. Ik stem voor laten staan.

Hoeveel auto's zijn er eigenlijk waarbij je wel bedrade Apple Carplay kan gebruiken, maar geen Android Auto? Ik weet het alleen van wat recente Mini's.

Hoeveel auto's zijn er eigenlijk waarbij je wel bedrade Apple Carplay kan gebruiken, maar geen Android Auto? Ik weet het alleen van wat recente Mini's.
Bij Renault kan het ook wel eens andersom zijn....maar dat is ook omdat het dan origineel niet op die auto is geleverd en enkel Android Auto is vrij te schakelen.

(Edit: ik reageerde op een inmiddels verwijderd bericht van Wesley, zie melding van joost hieronder)
Je hoeft zelf ook niet zo vijandig te reageren.
Maar de uitgebreidheid van de uitleg over 1 bepaald product neigt nogal naar een reclamepraatje. En dat mag op dit (en geen enkel ander forum) gewoon niet. Vandaar dat een moderator daar ook op reageert.

Als het gewoon een enthausiaste uitgebreide review is ben ik helemaal voor hoor (y) (y) (y)

Laatst bewerkt:
Hi Wesley (en anderen) - ik had deze review al eerder gezien en vond het verfrissend, een leuk apparaatje met best wel wat mogelijkheden. Als ik het had 'ontdekt' en zou het willen reviewen had ik dat zelf waarschijnlijk ook gedaan (maar wellicht wat minder uitgebreid - dat is niet mijn stijl). En dit forum is juist een plek waar we liefhebbers moeten kunnen attenderen op leuke, handige of bijzondere zaken / accessoires / gereedschappen (en verzin nog wat) voor of bij je auto. Daarmee kunnen we elkaar helpen. Echt commerciële promotie of zelfpromotie is inderdaad niet toegestaan. Net als referallinks van Teslarijders, ook dat klopt. Kom je die tegen, meld die gewoon en dan nemen we actie.
De eerste reactie van @Barri kan ik best wel begrijpen. Het kán namelijk overkomen als marketing of gesponsord. Maar er staat bijvoorbeeld geen link naar het product in. Jammer dat dát dan weer de hele draad overneemt.
Ik ga het bericht van @Wesley 8131086 met de bestelgegevens verwijderen, dat is wat too much (maar wel bedankt voor die toelichting!).

Ik vind het een leuk verhaal en wellicht kan ik er nog iets van leren.
Ik heb een telefoon en zolang ik in de auto zit zal deze verbinden maken met de Carkit. nu gaat mijn vrouw met de auto weg en ondanks dat de carkit een USB verbinding naar haar telefoon heeft (geinstalleerd) zal deze niet automatisch opstarten, zij moet handmatig op haar telefoon de Bluetooth verbinding maken. Als ik de volgende dag weer de auto meeneem moet ik hetzelfde doen, handmatig overschakelen. Ik snap dat er geen twee telefoons tegelijk geschakeld kunnen worden maar een keuze krijgen welke telefoon er in de auto zit zou makelijk zijn.

Bij de auto van mijn ouders heb ik twee telefoons gekoppeld. Met eentje als voorkeur zodat ie die pakt als ze samen instappen. Maar als iemand alleen rijdt pakt ie die. Trouwens, heb bij de auto van m'n vrouw ook twee telefoons gekoppeld, dat gaat altijd goed.

Vraagje, beetje on topic en ik kon het nergens anders vinden op het forum;
Onze Zoë (2018) heeft geen Android Auto/Apple Carplay. Ik heb al even gezocht, maar ik kon geen duidelijk antwoord vinden; is het mogelijk om dit te activeren? Dat lees ik soms, dan staat het er standaard niet op, maar is het wel mogelijk zonder alles te verbouwen... wie weet dit?

Terug
Bovenaan