Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar is dat commentaar op gebaseerd? Als Stellantis één ding voor heeft op de Volkswagengroep bv. is het net dat de SUVs er allemaal erg onderscheidend uitzien.Waarom iets camoufleren wat straks toch weer hetzelfde eruit ziet als de rest? Je ziet het ook in de reclames, die gaan bijna allemaal over rijbereik en infotainment en het uiterlijk durven ze niet meer over te beginnen.
Aparte achterlichten maar dat is dan ook het enige bijzondere wat ik er in zie. Verder nogal een onsamenhangend en vooral anoniem geheel. Jammer, want de afgeloste C5 Aircross vind ik (zeker vóór de facelift) een sterk ontwerp.
Dus dan is dat slechts de LatAm versie waarschijnlijk?De patentafbeeldingen komen van het Argentijnse octrooibureau
Dat is iets anders dan drie stoelen op de tweede zitrij.Voorlopig is er geen versie met derde rij voorzien, las ik
Heeft het ontbreken van 3 stoelen op de tweede rij bij de 5008 niet te maken met de instap naar de derde rij?
Hoewel, ze zeggen toch 7 zitter? Dan zijn er toch drie op de tweede rij?
Da's simpel: de TonaleNoem eens een SUV die wel onderscheidend is![]()
Noem eens een SUV die wel onderscheidend is![]()
Ben ik wel met je eens. De huidige is meer Citroen waardig. De nieuwe C5 Aircross die gaat komen is veel meer inwisselbaar en je ziet veel meer verwantschap met Stellantis modellen als Opel en Peugeot. Maar misschien is de prijs heel scherp wat enigszins kan compenseren.Huidige C5 Aircross voor de facelift..
Ik zie daar geen Peugeot in. Een Grandland misschien als ik mijn bril afzet.
Nee, maar dat is geen enkele SUV.
En omdat Citroëns scherp geprijsd zijn, gaan we deze veel zien.
Het wordt 29 april, is net door Citroën zelf bevestigd.Marleen: weet jij wanneer de officiële presentatie is?
Exterieur is inmiddels wel redelijk in te vullen, ben benieuwd naar het interieur.
Inderdaad. Leuk dat er eindelijk foto's van het productiemodel op internet komen!Het is duidelijk dat de productieversie niet veel afwijkt van het prototype. Gelukkig maar...
Je link naar de foto werkt niet... Daarom hier opnieuw gepost.
Ik zag m eerst wel, maar zie m in jouw post nu niet meer. Zie alleen een blauw icoontje met tekst over een pro accountIk zie de foto gewoon