Correcties op de CarBase

De navigatie is inderdaad anders genoemd: als je naar 'Auto's zoeken en vergelijken' gaat onder 'Auto's' kom je bij CarBase. Of je gaat onder 'Auto's' naar 'Nieuwe auto's zoeken en vergelijken' en je on-selecteert het blokje 'Nieuwe auto's'.

De prijzen van de Skoda Enyaq Business Edition en Sportline kloppen ook niet met de meest recente prijslijst.

Mij is opgevallen dat veel modellen die door de firma Hessing in (destijds) De Bilt officieel in Nederland zijn geïmporteerd in Carbase ontbreken. Daaronder dus modellen van Maserati, Rolls-Royce/Bentley en Ford USA/Mercury/Lincoln.

Ik geef het door, thanks! Edit: Enyaq prijzen zijn bijgewerkt. Hessing was indertijd terughoudend met het geven van informatie.

Laatst bewerkt:
Ik las laatst in het blad de dubbeltest tussen de 5 serie en de A6 die nu ook op de voorpagina staat. Daarin lees ik dat het laadvermogen van de A6 op 345 kilo ligt, die lees ik ook in Carbase maar dit klopt niet, het is ruim 600 kilo.

Ik las laatst in het blad de dubbeltest tussen de 5 serie en de A6 die nu ook op de voorpagina staat. Daarin lees ik dat het laadvermogen van de A6 op 345 kilo ligt, die lees ik ook in Carbase maar dit klopt niet, het is ruim 600 kilo.
We gaan het checken, bedankt! In het algemeen: als je ergens gegevens vindt die niet zouden kloppen, dan is een linkje met jullie referentie gemakkelijk.

Het staat er nog steeds verkeerd in namelijk als benzine i.p.v. elektrisch. Ook niet te vinden als je elektrische auto's selecteert.

Wellicht ben je aan de snelle kant. Het is aangepast maar de database wordt niet real-time gesynchroniseerd. Het staat achter de schermen in ieder geval goed. Ik zal het morgen zelf ook checken in de 'live' omgeving.
De Trax 1.7d is nu een diesel :)
Dat geldt dus ook voor deze correctie.

Bedankt, het is trouwens in ons overzicht een sequentiële automaat (zo behandelen we gerobotiseerde handbakken - als ik het goed heb kunnen vinden 4 versnellingen). Ik heb het aangepast en zal binnenkort zichtbaar worden.
Ik zie ze ook weleens als semi automaat in de carebase, voor 2020 hadden ze een 4 traps

Ik zie ze ook weleens als semi automaat in de carebase, voor 2020 hadden ze een 4 traps
Ik heb dit nagevraagd bij mijn collega die in hoodzaak de CarBase bijhoudt - en dat houd ik voor de handmatige edits/correcties graag aan. Er komen ook de nodige gegevens via een feed binnen, dat zou op dit punt een verschil kunnen geven.

Er is een probleem met de auto modelselectie, had ik vrijdag al vermeld (je vindt het bij het onderdeel Bugs). Ik vermoed dat het hiermee verbonden is. Het staat voor na het weekeinde op de agenda voor de developers. Excuses voor het ongemak.

Terug
Bovenaan