Cupra Raval - Configuratie

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Ook van de Cupra Raval was ik benieuwd welke variant me het meeste zou trekken. Ik ga hierbij voor de Business uitvoering met de grotere 56 kWh accu die een WLTP-range van 445 km geeft, in het glacial white (er zijn eigenlijk geen kleuren te bestellen, Ford Blue ging me op het scherm erg richting antraciet...). Deze uitvoering zit al best aardig in wat ik zou willen. Onder andere het Edge Pack met achteruitrijcamera (niet essentieel voor me, wel gemakkelijk uiteraard). Standaard is de auto sleutelloos maar een extra sleutel lijkt me wel handig. Qua wielen gaat de keuze voor de 'Defier' 18" wielen die iets lichter van tint zijn.
Totaalplaatje 34.800 euro wat me eigenlijk best meevalt. Een levertijd is niet vastgelegd, maar bij de occasions zijn er exemplaren te vinden die snel leverbaar kunnen zijn.

LhCQSvg

Wit slaat m erg dood, maar vind ik ook de minst slechte kleur eigenlijk. En dat zegt genoeg over het matige kleurenaanbod.
De business edition had eerst de elektrisch verstelbare stoelen, dat lijkt me fijn. Nu moet je daarvoor de Performance hebben :(
Fijne auto, maar het gebrek aan kleur en de rare optiekeuzes maken dat ik geen fatsoenlijke configuratie kan maken.

Terug
Bovenaan