camperfan
Kilometervreter
leuk autootje en zal nu wel stuk beter zijn dan de oude. de renault is wat rustiger ontworpen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In de basis laadt de Spring eenfase, dus je moet wel de optie 11kW AC + 50 kW DC laden aanvinken, maar verder ziet het er inderdaad best veelbelovend uit. Ze is ook wat langer dan de Twingo wat zich vertaalt in ruimte voor achterpassagiers en bagage. Daarbij de aantekening dat je een vaste in twee delen neerklapbare bank hebt in plaats van een verschuifbare achterbank.er ook niet op uitrustingsniveau wordt beknibbeld bij Dacia
Ze is ook wat langer dan de Twingo wat zich vertaalt in ruimte voor achterpassagiers
Het gelinkte artikel is de bron, lees dat even door en/of bekijk die video die erbij staat. De Spring is langer dan de Twingo dus er zijn de nodige aanpassingen in het ontwerp gedaan en dat gaat verder dan bevestigingspunten.Heb je daar een bron voor? Kan me bijna niet voorstellen dat ze andere bevestigingspunten hebben ontworpen, anders dan in de Twingo...
Voor een tweede auto is 20k wel wat veel.
Prima auto voor veel EV rijders zonder groot gezin.
Meeste EV rijders leggen maar max. 75km af per dag lees ik hier zo, trekgewicht en range is niet relevant.
Snap de meer functie niet zo van die enorme zware overdreven EV auto's op de markt > 2 ton gewicht en hoger.
Als deze net zo hard afschrijft als de 1e versie Spring, dan is ie over 3 jaar te krijgen voor 10.000 EUR.
Precies, als je met 10K bij de gemiddelde garage aankomt en vraagt om een EV mag je van geluk spreken als ze met een bijna 10 jaar oude Zoë met huuraccu aankomen.Ik weet niet of je de tweedehands markt een beetje in de gaten houd maar autos zijn enorm duur.
20k is gigantisch geld. Maar je koopt wel iets nieuws en iets waar je weinig onderhoudskosten op hebt. Lekker overdag laden dus je kilometerprijs is heel erg laag.
20k is gigantisch geld.
In het artikel kon je lezen dat het geen balzaal is: "We hebben al even achterin kunnen zitten en je kunt er als volwassene van zo’n 1,70 m aardig zitten. Ben je langer, dan wordt het wel echt krapjes."
Voor jou misschien, maar niet voor iemand die een nieuwe auto koopt.
Dus omdat de staf is veranderd moeten we nu accepteren dat 20.000 euro voor een auto praktisch gratis is?Voor een auto, en zeker een nieuwe, is dat gewoon 'niks'. Gemiddelde ligt 2,5x hoger...
Heb je daar een bron voor? Kan me bijna niet voorstellen dat ze andere bevestigingspunten hebben ontworpen, anders dan in de Twingo...
Maatstaf..... Zoals vroeger aan het stadhuis hingDat heeft niemand gezegd (wat je verder met "staf" bedoelt, is niet duidelijk). 20K voor een nieuwe auto is gewoon weinig geld, dat is wat er gezegd is, en wat de cijfers laten zien.
Ja ik dacht ik ga ff lekker modern doen. Maar blijkbaar het verkeerde publiek.Oh, maar je zei staf… Dat is wat anders
Het artikel van Autoweek en ik heb bij de Renault Presse site het persbericht erbij gehaald. En Joas die het artikel heeft geschreven en ter plekke was gevraagd naar zijn indruk.Precies, dus ik ben benieuwd naar Roadracer’s echte bron![]()
Ze is ook wat langer dan de Twingo wat zich vertaalt in ruimte voor achterpassagiers en bagage.
Het verbaast me altijd dat in tests hier van kleine autootjes, serieus vergeleken wordt in hoeverre er volwassenen op de achterbank kunnen zitten. Kids, ja, maar hoe vaak worden 'grote mensen' achter in zo'n autootje meegenomenDe wielbasis is gelijk aan die van de Twingo en ik zeg nergens dat hij ruimer is dan de Twingo. Ik heb puur de ruimte bekeken zoals die in de Spring is en achterin is er voldoende ruimte voor iemand tot zo'n 1,75 m om achter iemand van gelijke lengte te zitten, maar dan houdt het verder ook wel op. Dus boven de 1,70 m begint het wel echt krapjes te worden. In de Twingo kun je met de optionele verschuifbare achterbank meer beenruimte creëren. Dat Honore 6969065 daarin dus 'vrij riant' kon zitten, heeft vast daarmee te maken of met zijn andere perceptie van wat riant zitten is.